• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Jen070912

Hejsan!

Åter i datavärlden... har haft en mycket hektisk helg.
    Fredag: Inflyttningsfest hos Tussen o Niclas, sen hemgång... *snark*
    Lördag: Cizza o familjen var på fikabesök (får vi snart göra om eller hur?!), sen kom Marie o hennes mamma o alla barnen, kaos i hela huset *pust* Kvällen var det kalas för två av sambons kusiner, men då gav lillan upp o blev såååå grinig.
    Söndag: Besök av kompis från Jönköping, middag hos svärföräldrarna, fika hos sambons bror och pokerkväll hos Erika o Johan.

Så Clemenza där har du förklaringen till min frånvaro.

Micca: Synd att du inte kan vara med, men det blir ju fler tillfällen!

Trollungen Felicia 070925
  • Mia med 2

Mini: ni är ju värre än lena & bobbo som flänger runt

camilla: kul att ses förut!

• Jen070912

Clem: Ja det blev lite väl mycket den här helgen... Tur att nästa helg är tom än så länge.

• Mia med 2

mini: ja då får ni ta igen er lite

• Miccca

Mini: ja det blir ju det som tur e! det e ju kul att se hur alla har det

Idag har vi varit å vägt lillkillen,, 5620g inte illa va?

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Camilla86

Clem= tyckte också det var kul att ses, det får vi göra om :) 

ska ni göra ngt kul i veckan???

Nu ska jag gå och Leka med  Liam

ha en bra dag

Liam våran älskling
  • Jen070912

Micca: Tycker som dig att det är skoj o se hur alla har det. Man e ju lite nyfiken av sig!         

• Miccca

Mini: ja precis! Sen kan man ju få några tips på inredning! å sånt behöver jag mkt.. e inte speciellt nöjd med våran lägenhet. Skulle vilja ha nya tapeter å ny soffa mm.

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • cizza

Mini: Ja det får vi ta och göra om, ska försöka hinna komma på fika på onsdag ska kolla här hemma hur allt ser ut men då blir det barnfritt från min sida

Hej allihopa förresten hoppas alla haft en bra helg och hej till camilla 86

• Mia med 2

miccca: det är mycket jag skulle vilja ändra och lägga till hemma hos mej blir man någonsin nöjd med sitt hem? Stor kille nu, snart kanske han växer förbi Leia

camilla: imorrn ska vi på rikemansmiddag(haha) i parken, Robur firar 40 år. jag går mest för att Niklas Strömstedt skulle komma dit och spela. I slutete av veckan hade vi tänkt gå på julmarknaden i hällekis.. (fler som ska dit?) annars är det lite fika, briobesök m.m. som är inbokat. ska du hitta på då?

nu ska jag ut och springa innan det blir för mörkt!

Svar på tråden Lidköping med D