• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Camilla86

hej hej jag ska fira min födelsedag i veckan sen ska jag ut å äta med mamma gruppen på torsdag annars händer inte så mycket..
    åhhh vill också på julmarknad vad roligt..
    Blev bestämt idag att jag ska till ullared i slutet av november längtar redan:)  
    ha en bra kväll tjejer :)

Liam våran älskling
  • Miccca

Clem: hmm ja man blir nog aldrig riktigt nöjd med sitt hem. när nåt e nytt å snyggt så ser man alltid nåt mer som måste bytas!
    När e julmarknaden?

Camilla: grattis får man söga då.. när fyller du?

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca
    Hej!

Ville bara säga att jag har gjort det!! jag lyckades lägga båda barnen själv idag sambon började ju jobba em igen denna veckan! Gick hur bra som helst så nu hoppas jag det håller i sig resten av veckan!

Så nu får man väl passa på att hoppa i säng,, lilleman vaknar ju vid 5.30 å vill ha mat igen!

Godnatt all töser
  • Mia med 2

camilla: var det på onsdag som du fyller?

miccca: JÄTTEBRA!! får hoppas att det går lika lätt resterande kvällar den 26-28 okt är det på hellekis säteri...

strax prison break!!

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • elia82

Men Miccca! Du kan väl inte gå o lägga dig nu, då missar du ju PRISON BREAK Å DET GÅR JU INTE!!!!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

Clem: ja jag hoppas verkligen det håller i sig!

Åh vad kul då ska jag försöka ta mig dit på fredag kanske när amelia e på dagis, elelr tror du hon kanske skulle tycka det var kul att följa med?

• MysM

Här sitter sambon som klistrad framför tv:n kanal 3 såklart, Prison Break

Jag älskar William Oo 070415 oO
  • Camilla86

hej hej det stämmer det var på Tisdag :)
    Man har ju redan fått  present från sambon:)
    ska dra vidare å spela lite ort med Danne

God natt

Liam våran älskling
  • elia82

Synd bara att det ska va så satans mycket reklam, får ju springa som en jojo mellan tv:n o datorn

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • MysM
    Reklam är väl bra ?
    elia82 skrev 2007-10-22 22:35:32 följande:
    Synd bara att det ska va så satans mycket reklam, får ju springa som en jojo mellan tv:n o datorn
    Jag älskar William Oo 070415 oO
Svar på tråden Lidköping med D