• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Camilla86

hej hej god morgon alla:)

Inatt vakna Liam å ville ha en flaska vällen men somnade om direkt.. så man kan säga att jagnästan fick sova en hel natt:)

Liam våran älskling
  • Camilla86

oj råkade skicka för snabbt..
    händer ngt kul för er i dag??
    åhhh vad jg e sugen på julskinka nu och börja julpynta hihi

Ha en bra dag

Liam våran älskling
  • Mia med 2

camilla: gött att fått sova så mycket Vill oxå börja julpynta och ta in gran

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Laban81

Tack gode gud att jag inte är ensam!!! Har tjatat om julpynt m.m sen juli/augusti typ... Sambon tycker att jag är konstig å näst intill psykiskt sjuk... (Han hatar allt som har me julen att göra.) Men då kanske jag är någorlunda normal ändå då. :)
    JAG LÄNGTAR NÅT FRUKTANSVÄRT!!! JAG VILL PYNTA!!!!!!!!!

• Camilla86

Jag vill också börja pynta har redan köpt julgardiner å ngr tomtar :)  
    Jo det var skönt att sova hihi..
    Jag ska nog till hellekis på lördag med mamma å danne å liam på marknaden åå längtar redan hihi

Liam våran älskling
  • Miccca

Hej allihopa!

menar ni att jag missade PRISON BREAK.. va fan!!!!

Hmm julpyssel e ju såå kul! Kan vi inte anordna en pysselkväll där vi fikar å pysslar å bara tjötar skit

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca

Förresten elia: samuel har kanske tröttnat på att vara erat "p-piller" haha,, han kanske tycker det e dags för ett litet syskon å då vill ju inte han störa er med att ligga i eran säng

• elia82

Va skönt att jag inte är ensam om att va jultokig!
    Brukar börja längta i maj, runt min födelsedag så Daniel är mer än lagom trött på mitt tjat vid dethär laget.
    Har redan hunnit handla endel julgrejer bla: 2 par nya gardiner, röda panellängder till köket o vita med frostade hjärtan till sovrummet. 2 ljuslyktor , påslakan med tomtar på, och 9 julklappar. skämms lite att erkänna men jag har tom lyckats lura Daniel att byta ut våran blå höganäs sevis mot en mörkgrå. Har kommit på att det kommer bli MYYYCKET finare att duka med rött o grått än med rött o blått ....Är man jultokig såmär man!

Har ni sett jultrådarna här på Fl förressten? Finns en med massor av roligt julgodis, mat o bak i.

Miccca: Så kan det säker va. Men jag lovar, han lär få vänta länge innan han får bli storebror!!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • cizza

Såg att det pratas om julpyssel så roligt älskar hålla på med sånt....
    Håller på med scrapping men har tappat lite insperation nu men den ska vi snart få upp igen.
    Är det någon mer som håller på med scrapping?

Hej allihopa förresten

• Miccca

Elia: haha ja samma här om han någonsin får bli storebror

Cizza: nej jag håller inte på med det, men tycker det e kul att se på andras arbeten! Känner att jag har inte riktigt tid att sitta ner å få arbeta i fred, kanske kommer när barnen blir lite större å kan leka lite själva hoppas iaf!

Svar på tråden Lidköping med D