• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Jen070912

Cizza: Absolut vore det kul om du hänger på nästa vecka, det tycker nog de andra tjejerna e helt ok också! Hoppas att du inte misstycker att jag skrev om ljuspartyt? Jag har fått två olika inbjudningar nämligen o tänkte att det finns säkert nån som e sugen på att gå med mig.

Clem: Trevligt med fika förut, dock blev vi lite fattigt med folk... inget att göra.

Trollungen Felicia 070925
  • Mia med 2

elia: ok, då vet jag.

mini: tack för fikan.

miccca: fika på dagen hos dej på torsdag passar bäst. när kan du? ska troligtvis med på ljusparty på torsdagen.

Är trött nu efter att ha lagat mat + vart ute och sprungit. nu ska vi försöka få Romeo i säng och sen kolla på lite prison break.

Gissa vad Per (min man) och Romeo hade hittat på under tiden jag var och fikade hos minizzzen..? De hade satt ihop Romeos dator så de satt vid var sin dator och pillrade. Romeo är snart 2½ år fortsätter det såhär kanske han blir större än bill gates, haha.

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • cizza

Mini: Nej absolut inte du gjorde mig bara en tjänst *haha*
    Hade faktikskt tänkt att skriva det här men har alltid glömt...

• Camilla86

hej hej har nu ätit mat ute va gott det va  :)  
    såg ngt om fika ni har får man hänga med på sånt fast nu känner jag mig du som bjuder in mig sj Fundersam      

eller det kanske e för bara er i såfall kan ni säga det för det gör inget ..

händer annars i veckan

Liam våran älskling
  • Jen070912

Camilla: Fikan är till för alla som har lust o tid. Så du är hjärtligt välkommen. Nästa vecka blir det hemma hos Micca, så kolla med henne ang info om var hon bor o så, för jag hittar inte dit!

• Jen070912

Cizza: Skriv upp att jag kommer på ditt party iaf! Jag har räknat med att ta mig dit, behöver dock lite vägbeskrivning så jag återkommer. Får hoppas att allt e som det ska med lillan den dagen bara, för e hon supergnällig orkar jag nog inte ta med henne o då blir det ju svårt att åka utan henne, maten blir ju försvunnen då...

• Camilla86
    Jen070912 skrev 2007-10-24 22:27:44 följande:
    Camilla: Fikan är till för alla som har lust o tid. Så du är hjärtligt välkommen. Nästa vecka blir det hemma hos Micca, så kolla med henne ang info om var hon bor o så, för jag hittar inte dit!
    OK va kul så slipper jag skämmas för att fråga :) 
    va hter din bebis??
    Liam våran älskling
  • Camilla86

hej hej min e född 4 december å heter liam. min kompis ska få en flicka i januar å hon ska heta felicia det e så fint

Liam våran älskling
  • elia82

Go morron flickor!
    Hur står det till i dag?
    Här är det bara bra, barnen vaknade inte förräns 06.40 så vi har fått sovmorgon!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
Svar på tråden Lidköping med D