• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • angYY

Cizza: Jag har börjat lite med scrapping. Började med en babybok för jag tyckte att de flesta som fanns i handeln var ganska trökiga så jag ville göra en egen. =)
    Sen har jag gjort en julklapp till mamma. Ett album med hennes katter i. Blev nog ganska bra tror jag.
    Förresten...har du sett lappen på fiket? Den 4e nov (tror jag) skulle ulle ha nån visning där med Lingon & Blåbäret kläder tydligen. När hon berätta om d blev jag allt lite sugen...

Jul! Längtar som bare den...kan nog vara lite för att d ska bli första julen som mamma oxå iofs... Martin tycker att jag e helt galen som e ute o julklappshandlar redan men iom att man aldrig vet när o hur Pyret kommer så vill jag vara klar tidigt. Har inte så många kvar att köpa...
    Ska bli så kul att få pynta ett helt hus i år...Massa rum ju ! =D

• Camilla86

hej hej jag följer gärna med om det blir julpyssel hos ngn om jag får Generad

åå jag älskar sånt :) 
    men nu ska jag dra mig har nog blivit beroende av denna tråd så fort jag får en ledig stund över sätter jag mig å kollar om ngn skrivit hihi
     ses senare ha d gott

Liam våran älskling
  • Mia med 2

när kan man med att sätta upp adventljusstaken?

På något sätt är det mysigare med jul nu när man har egna barn. Min mor har alltid hatat julen, syrran är inte så mycket för det helle och min bror firar alltid hos sin pappa. Så, sådär mycket julfirande har det väl inte vart. Skulle jag ha någon jultomte fick jag ha den inne på mitt rum.. kan tillägga att när jag var liten så firade vi mycket jul, var sen när man började högstadiet som jag fick ha julpyntat i mitt rum bara Tur jag har gift in mej i en familj som älskar julen!

elia: här har det inte handlats någon julklapp ännu men jag har nerskrivet lite förslag på julisar (haha ett riktigt fl-ord)

cizza: här scrappas det inte, men är väldigt sugen på att börja. När ska man ha tid bara?

• Miccca

En fråga bara: Hur får man en 2-åring att inte röra granen? Vet e fasiken om man vågar ha en med en liten vilding här hemma!

Camilla: här har du en till som e beroende av denna tråden.. kollar in flera ggr om dagen för att kolla om nån har skrivit

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

haha, jag är lika beroende jag

Micca: ingen aning, får ha en vass gran så hon inte tycker om att ta på den

• angYY

D e typ svårt att inte bli beroende av detta... =)

• Laban81

Den här jävla datorn asså!!!!!!!!!!

Jaja, de jag ville ha sagt var:
    Micca: Nu har jag äntligen fått sova lite. :)
    Lillen sov till 8 i morses, sen sov vi 1 tim. i förmiddags å nu har vi nyss vaknat igen efter 2 timmmars sömn till.
    Duktig kille! Känner jag mig nästan lite utvilad.

• Laban81

Precis. Jag kanske inte är så duktig på att skriva själv... men jag MÅSTE läsa flera ggr om dagen. :)

• Miccca

Laban: guud vad skönt.. hoppas lillkillen fattar poängen å fortsätter så här!

Clem: ja jag får köpa en äkta då som e vass.. hur ska ni göra? äkta eller fejk?

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
Svar på tråden Lidköping med D