• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

miccca: vi kommer ha en äkta

laban: ja vi bor ju i samma kvarter, kan vi med?

Mini: får se vilken dag vi skulle dit, ev skulle svägerskan med oxå.

Elia: vi kan ju flytta över en av era bilsbarnstolar till vår bil så får alla plats.

Var på middagen igår, synd att kalla det middag då man bara fick en aptitretare. Blev troligtvis magförgiftad av skiten oxå eftersom jag spydde ett flertal gånger när jag kom hem. *suck* Men showen var jättebra! Var lets dance-tema så det svängde allt i bena.

Fika i eftermiddag, ska bli kul!

• elia82

Clem:
    Man måste ha speciella fästen i golvet som Ford har kopplat in till våra stolar, tyvärr!
    Jag får nog acceptera att det blir ingen fika för mig i dag utan en ensam eftermiddag med 2 vilda barn ist, jättekul .
    Men Michaela skulle ha det hos sig nästa vecka va? Då borde jag kunna komma, dit är det ju gångavstånd .
    Ni får ha det så trevligt i eftermiddag!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Camilla86

god morgon alla :)

Vakna i dag av att danne å liam kom å väckte mig å sa grattis hihi
    I dag händer inte så mycket fast jag fyller år ska ut å äta i kväll.. själva firade kommer på fredag....

händer sj i dag tjejer??

Liam våran älskling
  • elia82

Camilla86:
    ETT STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!
    Hoppas du får en bra dag!

Här händer det inte så mkt i dag. Skulle fikat med Mia o Jennie men kunde inte fixa barnvakt (Daniel jobbar) så då blir det svårt att ta sig dit. Får väl ta o städa eller nåt istället

• Camilla86

TACK så mycket :)
    ok synd att du inte fick barnvakt inte så kul att städa men tyvärr e det ngt man måste göra...

elia82 skrev 2007-10-24 10:04:53 följande:
    Camilla86:ETT STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!Hoppas du får en bra dag!Här händer det inte så mkt i dag. Skulle fikat med Mia o Jennie men kunde inte fixa barnvakt (Daniel jobbar) så då blir det svårt att ta sig dit. Får väl ta o städa eller nåt istället
    Liam våran älskling
  • Jen070912

Aj då Elia, vad synd... Hade ju varit trevligt att ses.

Jaja inget att göra. Får bli en annan gång.

Trollungen Felicia 070925
  • elia82

Mini o clem:
    Ja det är tråkigt, men men så kan det bli!
    Hoppas vi kan ses nästa vecka ist.
    Har pratat med Veronica o hon kunde ses i em så då slipper jag o barnen sitta själva hela em iaf, skönt det!
    Ha det så bra !!!!

• Mia med 2

elia: vi har fästen i golvet på vår bil, som det bara ska va att klicka i. vad har ni för bilbarnstol? Ifall det blir så en annan gång. Du får ta med dej veronica på någon av våra dater så man får träffa izabell/izabella (vilket är det?)

Camilla: GRATTIS!!

• elia82

Clem:
    ÅÅÅ det va väl typiskt! Just när man gett upp o hittat på nåt annat istället som kommer lösningen. Så typiskt, men hoppas att vi alla kan ses nästa vecka istället.

Veronicas dotter heter Izabella .
    ska höra med henne om hon har lust att hänga på nån dag.
    Ha de gott i kylan!!!!

• Miccca

Elia: ja det får bli hos mig nästa vecka! Kan ej måndag å onsdag.. så ni får säga en dag som passar bra. Torsdag passar mig allra bäst.

Clem: jaha ni ska ha äkta, ja vi får se om vi får ha nån ifred här då

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
Svar på tråden Lidköping med D