• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

miccca: två bli kanon för min del

• Mia med 2

elia: funkar det om vi tar det på förmiddagen ist?

• Jen070912

Micca: Två fungerar för min del, men om Elia kan på fm så tar vi det då istället. Spelar inte mig någon roll. Å du jag bantar minsann inte så du o jag får äta hur många bullar vi vill! *jippie*

Camilla: Svårt med namn på barnen, vi valde mellan Felicia o Filippa o efter några namnlösa dagar blev det en liten Felicia.

Varit på bvc idag, lillan hade ökat med 200g till i vikt på en vecka o hunnit växa lite med. Skoj att hon växer o att allt fungerar. Vore så jobbigt annars. Någon som har kul planer inför helgen?

Trollungen Felicia 070925
  • cizza

Ni får väl packa en full bil och samåka i från lidköping och komma ut till järpås bygden på ljuspartyt så slipper alla åka i en bil var.

• Miccca

elia: men vi kan ta det tidigare om du kan då? vi kan ju ta det vid 10 eller 11 om det funkar bättre

Clem: då kan ju du hämta romeo efter då vi bor så nära

Camilla: ja vi gick i samma klass!

Mini: ja just det ja gött då kan vi mumsa du å jag wiiiee

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • elia82

Jag ses gärna på förmiddagen, snällt av er att ändra tiden så jag får bli med .
    Jag ses gärna vid ca 10.30 men det beror på vad ni andra tycker?

Har suttit på barn med Alicia hela dagen. Va på bvc för hennes mage o passade då på att visa hennes utslag på mage o kinder som hon haft till o från ett tag. Då säger läkaren att hon misstänker att Alicia har en blodsjukdom så det blev en akut-tid på barnmot. Efter att ha tagit 9 olika prover på henne så visade det sig att det inte vad något farligt, blev så lättad att jag bara ville gråta!
    Så nu är vi äntligen hemma igen, alla 4 lika trötta men lättade!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

Elia;: klart vi ändrar så att alla kan vara med.. 10.30 blir perfekt! Passar det er andra också?

Usch vad hemskt för er, men skönt att det inte var nåt farligt!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

elia: 10:30 blir perfekt för mej, då kan jag hämta Romeo sen efter som miccan sa
    usch vad hemskt, säger dem blodsjukdom befarar man ju det värsta, leukemi. skönt att det inte var något. kan förstå att du blev riktigt lättad då det inte var nåt. *kramar om*

miccca: jag kan äta allt, det är bara mängden jag måste begränsa

• elia82

Miccca:
    FIxa fram ett äpple bara så är jag nöjd .
    Nä, skoja bara. Jag tar med mig min egen frukt .

clem:
    Har du lust att ses en stund på söndag em?
    Tänkte att isf kanske vi kan göra om förra gångens ute-date.

Ha en trevlig kväll töser!!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: absolut, ska vi ta ett annat dagis denna gång?

Svar på tråden Lidköping med D