• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

idag hade Romeo klättrat upp på en ribbstol på dagis och hoppat ner. När han landade så skadade han sig och hade vart jätte-jätte ledsen Gråter stackars liten.  Var Per som hämtade Romeo eftersom de ska ut till svärföräldrarna och byta däck på bilen. Enligt Per är vristen bättre nu och han haltar inte så mycket.  min lille plutt.

Leia springer omkring i gåstolen här bredvid och pratar och tjuter massor. Annars är det väldigt tomt här hemma.. borde tvätta, städa, dammsuga och sånt kul. Men så fastnade jag här *igen*.

• Camilla86

hej hej nu hade jag tid å sätta mig här en stunf :)  Liam ligger å ska sova så nu an man vara på internet.
    Idag ska jag baka så snart blir det att man går till affären. ska ha kalas för familjen.

clem- stackars Romeo. tur att det börjar bli bättre nu :)

Liam våran älskling
  • Mia med 2

camilla: vad ska du baka?

• Mia med 2

Hum *funderar*  1843 klick men bara 334 inlägg, cirkus 5,5 klick per inlägg.
    Vi är inte ensamma *x-files theme*

ja, jag vet jag är rastlös. halva familjen är borta och Leia sover

• Jen070912

Hmmm, hemma efter första vändan på stan. Sitter nu o grubblar på något gott man kan ha till fläskfilé. Å det ska inte vara gratäng, förätit mig... Någon som kan ge nåt bra förslag innan jag åker o handlar?!

Trollungen Felicia 070925
  • Camilla86
    Clemenza skrev 2007-10-26 13:06:45 följande:
    camilla: vad ska du baka?
    Jag ska baka muffins me dumle i och dajm å glasyr på.. sen skulle jag baka drömmar å havrefras men hinner inte det så det blir att jag få gå till affären igen å köpa det hihi.. men får testa å baka det ngn annan gång.
    Liam våran älskling
  • Mia med 2

mini: gör hasselbackspotatis

camilla: mmm, det låter mumsigt

• Miccca

Hallå töser!!

Jag har också reagerat p¨å hur många klick det e! Det finns nån därute

Jag e också lite smått uttråkad här. väntar på att sambon ska komma hem sen ska vi njuta av kinamat ikväll smarrigt!!

Nu har vi äntligen fått tid för dop! Känns skönt att ha det avklarat.

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • angYY

jag ligger säkert bakom många av klicken =D
    e inne o kolla många ggr om dagen men inte alltid jag skriver nåt...I'm the evil "watcher" ;)

• Mia med 2

hehe, angyy, hur går det med magen? är det tungt? vill du hänga med på fika hos miccca? (bjuder in, trots att det inte är hemma hos mej)

Svar på tråden Lidköping med D