• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Camilla86
    Miccca skrev 2007-10-26 22:43:23 följande:
    Åh vad kul med en resa.. skulle också vilja åka men får nog vänta tills Vilmer e lite större Vi skulle haft Sävare kyrka men den var bokad så nu blir det Nicolai!
    ok vi hade också i den kyrkan :)  jag tycker den e fin :).

händer ngt kul i helgen tjejer??
    Liam våran älskling
  • Jen070912

Camilla: Lät ju inte fel med Barcelona, verkligen en underbar stad. *längtar tillbaka*

Miccca: Vi ska ha dop samma dag som er!

Trollungen Felicia 070925
  • Camilla86
    Jen070912 skrev 2007-10-26 22:46:31 följande:
    Camilla: Lät ju inte fel med Barcelona, verkligen en underbar stad. *längtar tillbaka*Miccca: Vi ska ha dop samma dag som er!
    hej hej var det länge sen du var där??

Har du ngt du vill rekomendera??
    så man inte missar ngt spännande:)
    Liam våran älskling
  • Miccca

Mini: jasså, vad kul! Vilken kyrka ska ni ha?
    Camilla: ja den e fin

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Camilla86

Minizzen - tänkte kolla när ljuspartyt var på tosdag eftersom jag tror jag fick åka med clem dit ... om man e välkommen såklart...

Liam våran älskling
  • Miccca

Nu ska jag hoppa i säng, e sååå trött *gäspar*

Godnatt töser

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • cizza

Nu ska jag hoppa i säng efter en stor besvikelse på idol
    Ska in till stan i morgon och shoppa lite
    Godnatt tjejer

• Mia med 2

camilla: klart vi vill komma till dej och fika oxå, när till humlan med. är det bara du och daniel som åker till barcelona?

Miccca: kul med dop, Romeo är oxå döpt i nicolaikyrkan, den är fin! vvad ska han heta i efternamn?

cizza: jag blev oxå riktigt besviken, evelina var ju en av mina favoriter. gillar inte alls amanda och kan inte förstå hur hon kan va kvar *suck* och varför åker inga killar?

God morgon tjejer!

Håller på och letar adresser till tackkorten som vi fått tummen ur och fixat nu. Synd bara att på den nedre raden så kom inte all text med. Såg att det var så när jag skapade kortet, men jag trodde det var en bugg från deras hemsida och inte orkar jag skicka tillbaka det heller och krångla. men man ser ju iaf vad det ska stå så man får leva med det...

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • cizza

clem: Ja evelina var oxå en favorit hon var så glädjesprudande tjej

Svar på tråden Lidköping med D