• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Miccca

Ja du e jättevälkommen angyy om du kan! Torsdag 1/11 kl 10.30!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • angYY

Jag ska kolla så jag inte har en massa annat att fixa den dagen...vore kul att fika sig lite =)

blir lite ensamt här ute i "bushen" på dagarna när martin jobbar.

• Camilla86
    Miccca skrev 2007-10-26 18:33:06 följande:
    Ja du e jättevälkommen angyy om du kan! Torsdag 1/11 kl 10.30!
    Hej kom på en sak . ska man ta med sig ngt till dig??

har ni gjort ngt kul i dag tjejer???
    Ha d gott
    Liam våran älskling
  • Miccca
    Camilla: Nej det behövs inte, vi går ju som sagt runt bland mammorna å fikar så det behövs inte.. vi kommer ju förhoppningsvis till dig nån gång framöver

Här har det inte hänt mkt idag, förutom lite pedikyr å skalpmassage på CME, guuud så skönt det var!
  • Camilla86
    Miccca skrev 2007-10-26 22:07:43 följande:
    Camilla: Nej det behövs inte, vi går ju som sagt runt bland mammorna å fikar så det behövs inte.. vi kommer ju förhoppningsvis till dig nån gång framöver Här har det inte hänt mkt idag, förutom lite pedikyr å skalpmassage på CME, guuud så skönt det var!
    hej hej det hopas jag också att ni vill komma å hälsa på ngn dag på fika :)  alltid kul att träffar mammor som har barn i sama ålder som jag :) åhhh vill också unna mig ngt nåndag :)
    Liam våran älskling
  • Miccca

Klart vi vill komma till dig å fika.. jag tycker också att det e skoj att lära känna andra mammor i samma ålder!

Ja det var verkligen skönt att unna sig det, fick ju presentkort på 1100 kr där så då får man passa på.

• Jen070912

Miccca: När ska ni ha barndopet? Å vad blir det slutgiltiga namnet nu då?
    Lyckades förresten boka in tid på Lundsbrunns Kurort nästa helg, ska bli så skönt med spa stund!!!! *längtar*

Trollungen Felicia 070925
  • Miccca
    Mini: Vi ska ha dop 1/12, skulle egentligen haft den 2:a men då åker min mormor å morfar utomlands så vi flyttade på det lite,
    Han har ju Vilmer sen har han fått ett namn från min morfar å ett från andreas morfar, de e ju inte speciellt fina men amelia har ju också släktnamn å då kan ju inte han vara utan så det blir Nils, Arne, Vilmer

vad ska felicia heta då?
  • Camilla86
    Miccca skrev 2007-10-26 22:22:57 följande:
    Klart vi vill komma till dig å fika.. jag tycker också att det e skoj att lära känna andra mammor i samma ålder! Ja det var verkligen skönt att unna sig det, fick ju presentkort på 1100 kr där så då får man passa på.
    åhhh va kul ... jag fick ju en barcelona resa så nu längtar jag till februari.. ska vara barnledig en veckan men det komer bli svårt kommer ju längta ihjäl mig efter Liam men han e ju i trygga händer :) 

Vilken kyrka ska ni döpa i??
    Liam våran älskling
  • Miccca

Åh vad kul med en resa.. skulle också vilja åka men får nog vänta tills Vilmer e lite större

Vi skulle haft Sävare kyrka men den var bokad så nu blir det Nicolai!

Svar på tråden Lidköping med D