• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

cizza: ja, till och med per tyckte om henne. *suck*

elia: blir det nåt imorgon, när isf? ska fira mamma imorrn vid fyra så före dess vore bäst..

• cizza

clem: Tycker att sam ska åka ut ,gillar inte honom och amanda...

• elia82

Clem:
    Om vädret tillåter kanske vi kan ses utanför roma vid 11.30, passar det er?
    Hur har ni det annars? just nu sitter jag på jobbet o bara slappar. det är riktigt lungt här i dag.

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: det blir bra, tar du med båda eller bara en?

• elia82

clem:
    Tar bara med mig Alicia, du då?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Jen070912

Camilla: Det är massa år sen jag var i Barcelona. Tror det var -98 eller -99, var på skolresa i 14 dagar då. Det finns massa skoj att se, ska se om jag kan finna mitt gamla reseprogram vi hade så kan jag tipsa om skoj grejer.

Ljuspartyt är kl. 17 på torsdag! Å självklart e du välkommen. Anmäler både dig o Clem då.

Miccca: Vi ska inte ha i kyrkan, var tänkt med Saleby först, men det blir hemma på sambons föräldrargård. Han är döpt där hemma liksom hans bröder.

Trollungen Felicia 070925
  • Jen070912
    Angående ljuspartyt nu på tors 1/11, skulle jag vilja veta vilka som kommer med mig förutom Clem o Camilla? Bara så jag vet vilka jag ska anmäla. Det ska fixas med fika nämligen.
    Trollungen Felicia 070925
  • Miccca

Hej allihopa!

Idag har jag äntligen fått sålt vagnen

Nu ikväll så hade jag ingen ro att sitta still så jag möblerade om i Amelias rum å bytte gardiner i köket, bytte sängkläder i alla sängar å skurade köket å rensade ut kylskåpet på gammal skit sen tog jag även en vända i skafferiet å rensade upp
    Så nu e man helt slut

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

elia: jag tar bara med mej romeo leia får stanna hemma med pappa.

micca: skönt att få sålt den, får hoppas jag och elia har samma tur

nu ska det sovas, är helt slut i huvudet efter alla höga röster här hemma.

• angYY

Micca; Jag hade en period när jag pluggade i Vänersborg som jag gjorde sånt på nätterna..förstår än idag inte varför men...
    Det e såå skönt när d e gjort =D Redig tös! ;)

Svar på tråden Lidköping med D