• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • elia82

clem:
    Vi kanske kan testa Alicias denna gången?
    Nu ska jag gå o brygga mig lite kaffe så kanske jag lyckas att hålla mig vaken ett par timmar till om jag har tur

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Camilla86

hej hej vilken dag blev det?? som jag förstod blev det torsdah halv elva..

clem- du skulle till ljuspartyt tänkte kolla om jag kunde åka med dig ??

Har nyss vart ute å ätit på madonna me mammagruppen.

elia- tur att det inte var ngt fara med din tjej :) 

micca-vilken trappuppgång bor du i??  å vilken våning??

Ha d gott töser

Liam våran älskling
  • Mia med 2

elia: ja, det tycker jag!

Romeo somnade klockan åtta idag, minns knappt när han somnade såhär tidigt sist. Spännande och se när han vaknar i morgonbitti. Då får Per ta hand om honom Nästa helg börjar Per jobba, så det gäller att utnyttja honom så mycket som går innan. *fniss*

Nu ska här kollas på ännu ett avsnitt av prison break, sen har jag kommit ikapp usa.

Natti, natti på er, hörs imorgon!

• Mia med 2

camilla: ja, jag ska på ljuspartyt men inte på det som cizza anordnar utan de andra som är redan på torsdag som minizzzen oxå berättade om.

• Camilla86
    Clemenza skrev 2007-10-25 21:14:46 följande:
    camilla: ja, jag ska på ljuspartyt men inte på det som cizza anordnar utan de andra som är redan på torsdag som minizzzen oxå berättade om.
    Aha e det ett på torsdag oxå.. kanske kan få följa med dig ditFlört    
    om man e välkommen skulle vara kul att gå på ljusparty har aldrig varit på sånt..

Va bra att Pers ben är bra nu:)

Ska du till humlan på måndag??

ha dgott
    Liam våran älskling
  • Miccca

Camilla: japp torsdag 1/11 kl 10.30! det e B trappuppgången, andra våning! Huset med bara 2 uppgångar!

Elia: klart jag kan fixa lite frukt det e alltid bra att ha hemma.

Måste bara säga igen då,, att nu har jag lyckats hela veckan att lägga båda barnen, e såå stolt över mig själv , ni får ursäkta att jag upprepar mig så mkt men jag har verkligen bävat inför denna veckan, men nu vet jag att det går! enda nackdelen e ju att man e ganska låst själv hemma med 2 barn. Amelia somnar ju ca 19.45 å sen Vilmer 21.

Ni får inte bli chockade nu när ni ser hur jag har det här hemma.. inte hälften så fint som Clem å elia! Men det ska väl förhoppningsvis bli ändring på det

Nån som har förslag på vad man kan köpa till sin mamma som fyller 50 år på söndag??!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • cizza

Elia: Vilken tur att det inte va något farligt men antar att man hinner tänka rätt så mycket innan 9 prov tagits Men skönt att allt var bra Krama lilltjejen ifrån mig

• elia82

Cizza:
    Tack för omtanken .
    Ska ge henne en stor kram så fort hon vaknar i morgon!

Sov så gott tjejer!!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

camilla: ja det går bra.

miccca: micca du är bäst! det är nåt mysko här alltså med våra mammor mamma fyller oxå år på söndag dock inte 50 utan 48 . jag ska troligtvis laga en middag till henne bara.

händer idag då?

• Jen070912

Ojojoj... vad ni hinner skriva. Sitter här på förmiddagskvisten medan sambon o lilltjejen sover. Det är ett mjölkhav utanför mitt fönster o endast 1 grad. Har ingen lust att pälsa på mig massa kläder å åka till stan. *brrr*

Elia: Usch vad hemskt med dottern, tur att det inte var något allvarligt. De där läkarna kan verkligen skrämma upp en.

Miccca: Fika 10.30 tors blir fint för min del. Inga problem! Exakt vart bodde du nu då? Jag e ju kass på att hitta... lokalsinne = noll. Självklart får du o jag frossa lite!
    Presentförslag: Ge henne någon form av upplevelse så att ni får tid tillsammans. Ta med henne på nåt evenemang, fixa hemmagjord picknick ute i höst med engångsgrill eller åk på mamma-dotter dag o shoppa/ta nån spakur eller nåt sånt.
    Jag brukar tillverka egna presentkort o ta med dem ut på något. Eller en vanlig middag e väl alltid uppskattat också?!

Ser att det skrivs om ljusparty oxå, ska bli så himla skoj! Längtar redan efter att sniffa på dofterna. Tror jag vet på ett ungefär vad jag vill ha!

Trollungen Felicia 070925
Svar på tråden Lidköping med D