• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Miccca

Clem: jag har för mig att man får det avdraget i januari, men e inte helt säker!

en fråga till clem, elia å laban: Hur länge stod ni i kö innan ni fick era lägenheter?

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • elia82

Miccca:
    Vi stod i kö i  7 mån. Synd att det va så mkt folk just när du skulle dit! Jag ska dit nästa lördag , får hoppas det e bättre då!

Clem:
    Nu får du allt se till att skaffa barnvakt när anna fyller år!! Hon ska ha fest å vi vill att du blir med. Anna säger att hon blir MYCKET ledsen om du inte kommer .

Nån mer som har lust att festa loss lite den 17/11????

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

Okej, får nog fasiken ställa mig i kö, bättre att ha nåt sånt tills det dyker up nåt hus

• Mia med 2

miccca: vi stod i kö *räknar* haha, oxå 7 månader, fast sen fick vi vänta till första mars för att flytta in. så maj ställde vi oss i kö och i mars flyttade vi in.

elia: den 16:e funkar men inte den 17:e eftersom att Per jobbar natt 2st 12h skift i helgen + att han sover så kommer jag som bakfull inte kunna ta hand om barnen sen efteråt för jag kommer va så bakfull och jag kan inte tänka mej att någon orkar va barnvakt både på kvällen och på dagen sen efter

• Mia med 2

miccca: ja precis, jag är helnöjd med mitt boende nu. bra att mellanlanda på ett sånt här ställe så man kan spara ihop till hus. ställ dej i kö redan på måndag!

• Miccca

verkar som om det blir att ringa ab bostäder på måndag då! Helt klart bättre att bo så än att bo kvar här i skitlägenheten!

• Miccca

den 16/11 e det BWO på stadt!

• Mia med 2

miccca: jag tycker ni bodde fint, men jag kan förstå om ni vill bo så ni får trädgård och slippa trappuppgång m.m. javisst, vore kul att gå och kika på

Svar på tråden Lidköping med D