• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

Så sött, de sitter i Romeos rum och leker, medans jag surfar precis bredvid, sen blev det riktigt tyst om dem, så jag fick kolla till barnen. Gissa vad de gjorde? Jo de hade hittat Romeos vattenmugg och delade på innehållet med vatten

• Mia med 2

lena: ja, hon växer så det knakar! du får ta och komma hit, är allt på tiden. hur har det gått med dina föräldrars flytt?

• elia82

Miccca:
    Med risk att låta riktigt funtad men vad är BWO?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • elia82

Clem:
    Okej, det förstår jag!
    Alicia hae feber även i dag o jag har ont i halsen o huvudvärk.
    Känns inge vidare kul att åka o jobba sen.  Jag tar o skriver i din gb i morgon bitti o talar om ifall Alicia är bättre. Är lite orolig att hon har början till lunginflammation  igen, hon har precis samma symtom som då. Hoppas, hoppas att det inte är det!

Vad händer annars i dag?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

Elia: Bodies without organs, du vet den där gruppen med alexander bard

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

elia: usch då, får verkligen hoppas att hon slipper lunginflammation

• Laban81

Våran Lukas fick sin första tand inatt!! Lagom till hans 8 månadersdag. Kan ju förklara varför han vart så grinig...

• Mia med 2

laban: kul ja, det var säkert därför, har han fått feber oxå?

• angYY

Tjosan flickor!
    Nu ska jag snart iväg till mamma o hennes 4 våningar. Pust!
    Martin ska på fest på Stures idag o jag vill/vågar inte sitta själv ute i Järpås ifall nåt skulle hända.

Så jag ska faktiskt försöka mig på Micaelas Philadelphia-tårta idag o se om min blir lika god. Allt som liknar glass d allra minsta e poppis hos mig =D

Svar på tråden Lidköping med D