• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Miccca

Laban;: vad kul, då e det säkert därför han varit grinig!

Angyy: Din blir garanterat lika god om inte godare inte skoj att springa upp för 4 våningar men roligare att ha lite sällskap än att sitta själv

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Jen070912

Miccca: Trist med huset o trist att det var så mkt folk på Ullared. Jag hoppas att jag gör rätt som åker nu på onsdag istället, låter ju som folk hunnit handla av sig lite?! *hoppas*

Camilla: Hittade massa mysiga ljus på partyt. Köpte med mig lite nya dofter hem inför julen.

Hepp, ska ta o börja fixa inför kvällen. Ska ut på middag/fest för första gången med Felicia. Ca 100 pers är inbjudna, o så blir det disco sen. Så vi får väl se om hon o jag överlever kvällen. I värsta fall får jag väl traska hem till svärföräldrarna o vänta där tills sambon tröttnar. Hoppas att ni andra får en trevlig Alla helgona helg!

Trollungen Felicia 070925
  • Laban81

Faktiskt ingen feber, inte va ja har märkt iaf. Min lille kille har blivit stor nu. :)

• Miccca

Mini: ja det var synd, men vi hittar väl nåt snart vi också
    ja du gör nog rätt i att åka nästa vecka, det var ju inget skoj som det var igår!

• Miccca

Clem: skulle bara påminna om att du skulle lägga ut receptet på kalkon med gul sås

• Mia med 2

ja, just ja. *springer ner och hämtar blocket*

• Mia med 2

miccca:sådär nu finns den i bloggen, blev dock en kalkoon ist

fler som ska iväg till kyrkogården idag? själv ska jag dit en snurra sen när det blivit mörkt. är alltid så fint med alla ljusen som är tända.

• Camilla86

hej hej hoppas allt e bra med er sj har man legat inne på kss med Liam då han va på väg att bli utorkad å hade feber :( ......
    E nu hemma för på sjukhuset var han jätte pigg å åt mat men nu gör han inte det å e slö men  blir det värre får vi åka tillbaka :( 
    stackars Liam hoppas han blir bra snart...

Just nu sitter han mest i knät på oss och e jätte slö..
    hoppas han piggnar till snart annars blir det kss igen för våran del.

Liam våran älskling
  • Miccca

Camilla: usch vad hemskt! Vi fick också åka till kss i mars med amelia när hon hade haft 41 graders feber i 5 dagar å åt ingenting.. vi låg där i 3 dagar med dropp å antibiotika!
    Hoppas han kryar på sig så ni slipper åka dit igen

• Mia med 2

camilla: usch vad hemskt, var det likadant förra gången ni var inne på kss?

miccca: det är läskigt när barnen har så hög feber. hur funkade det att ha dropp på henne?

Svar på tråden Lidköping med D