• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Miccca

clem: jodå det gick sådär.. det larmade ju hela tiden när hon böjde på armen för mkt, å hon ville ju gärna gå omkring när hon blev lite piggare men slangen räckte inte till men annars klagade hon inte nåt för att det gjorde ont som tur var, men hon åt ju inget på flera dagar så hon gick ner nästan 1 kg på bara 2 dagar!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Camilla86

hej hej förra gången var det mer allvariligt för då hade han routaviruset eller hur det stavas..  i dag har jag å Liam sett på tv tillsammans han har legat stilla på mig och det gör han aldrig annars så det märks att han e sjuk :( 
    Men nu har han fått behålla maten :)  så hoppas det e på bättrings väg nu :)

micca : ush det e inte alls roligt att ligga på kss tur att det bara va över natten  sist vi var där fick vi vara kvar 3 dagar...

Liam våran älskling
  • Camilla86

hej hej.. nu ser det ut som det vänt han har inte kräkts :)  vi går in på andra dygnet nu jippie.. och han e mycket piggare nu leker å vill inte ligga stilla som i går gud va skönt

Liam våran älskling
  • Mia med 2

maccca: oj 1kg är mycket. när var detta?

camilla: skönt att det verkar bli bättre.

elia: hur går det med alicia? *orolig*

• Miccca

Clem: det var i mars, då var man rejält orolig, vi åkte in till jouren å när vi kom in så skulle de kolla hennes syressättning å den var bara 82-88 å sen ropade han på sköterskan att ta fram syrgasen å beställa ambulans så det blev ilfärd te kss halv tolv på kvällen, gud vad hemskt det var

• Mia med 2

micca: usch vad läskigt! *ryser*

• elia82

clem:
    Det är bättre med Alicia i dag, hon är fortfarande slö o äter dårligt men har ingen feber. Hade sin sista febertopp 23.30 i natt o efter det har febern hållt sig borta. Har lovat att hon ska få följa med mig till magasinet om hon äter lite så just nu håller Daniel på med operation övertalning.

Miccca:
    Fy vad hemskt! Hoppas det inte händer igen!

Vad har ni haft för er i dag då?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

Elia å clem: ja fy fasiken säger jag bara, att få höra att det e bråttom, trodde nästan att det var sista gången jag skulle få se henne

Skönt att Alicia e bättre å hoppas hon får i sig nåt.

BWO= Bodies without organs, ruppen med alexander Bard tänkte ifall du hade missat mitt inlägg tidigare

• elia82

Cam86:

Va skönt att Liam är på bättringsvägen! Man blir så himla orolig när de är sjuka.

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: skönt att det är bättre med henne.

här har det vart rätt lugnt, Per har jobbat och barnen har vart sådär snälla.. varje gång Leia lyckats somna så har Romeo väckt henne. "Leia inte sova", säger han och hojtar och skriker tills hon vaknar, trots att hon ligger i sin säng på övervåningen och jag har Romeo längst ner... vad gör man? *suck*
    har även bytt handtag på köksluckorna, fick ett brev att de skulle komma nissar och byta våra hemska turkosa köksluckor i nästa vecka. och inte tänker jag skicka med de fina handtagen på de gamla luckorna, så jag har satt på de gamla åh jag vill ha våra nya luckor idag! jag fattar hur hon som bodde här innan eller någon före henne, kunde välja sånna hemska köksluckor. *usch* aja, snart är de historia.

var det ons eller tors som vi skulle fika? *minne som en guldfisk*

Svar på tråden Lidköping med D