Xtravagansa

Vi är några st nu som följs åt, stötar när det kommer motgångar och hurrar vid framgångar.

I denna tråden har vi också vår viktminskningslista, så vi kan se våra framsteg.
Så häng med du också

Jag lever fortfarande på ruset att jag är tvåsiffrig. En underbar känsla!!
Jag bytte ut min gröna jacka till den svarta istället häromdagen. Så nu är den gröna nedgraderad till hundjacka. Kan ju inte gå runt i för stora kläder!!!
Ställde mig på xtravaganzas våg i måndags. Hade minskat otroligt mkt i fettmassa.
...och kilon. Deras våg sa 98,8...fortfarande tvåsiffrigt!! Härligt!!
Jag kommer nog att leva på detta tills jag går under 90....då kommer jag nog att fatta vad som händer.....kanske.....
Börjat träna igen efter en veckas uppehåll då jag inte mådde riktigt bra.
Har även börjat använda loppfrön...för att få fart på magen.
Hur går det för er andra???
Någon jag ska uppdatera???
KRAM och kämpa på!!
Turnit:
Gud vad härligt!
Man blir så glad när kilona bara försvinner.
Jag har ätit loppfrön redan från början, skulle nog bli totalförstoppad annars
Själv är man helt dyngförkyld och missade gruppmötet igår, där jag hade tänkt att väga mig. Jag får uppdatera min vikt nästa tisdag istället tror jag, typiskt för jag är himla nyfiken på hur mycket jag har tappat.
Kram
loppfrö??? Vad är det???
Hur gör ni med loppfröna? Jag testade ett glas, lätt fröna ligga i vattnet i en timma. Det var ju som gele efter det! Skitäckligt. Jag kunde inte få ner det. Går det dricka direkt man lägger det i vattnet? Jag har också problem med magen, är jättetrög!
XtravaganzaNu: Jag brukar lägga dem i ett glas vatten i ca 1 timma. Visst blir konsistensen lite äcklig, men man vänjer sig
. Jag tror det ska gå lika bra att ta dem innan de har geléat sig också.
Marren: Loppfrön /Psylliumfrön är några frön som man kan ta för att magen ska funka. De passerar hela genom kroppen och påverkar inte näringsintaget.
Ser på viktlistan att det går bra för er alla, vad roligt. Nu kör jag stenhårt igen o ska görs det fram till jul iaf..
VIKTMINSKNINGSLISTA
Startat: StartVikt: MÅLVIKT: Dagsvikt: +/-
Hej alla
Hoppas det går bra för mig.
Jag har börjat äta lite nu, sedan i fredags. Det går bra, får lätt lite magknip strax efter jag har ätit bara.
Idag har jag vägt mig, så jag vore tacksam om någon kunde lägga in min vikt på listan. Jag förstör den bara om jag försöker
Min vikt är nu 61,2 kg och viktnedgången är då 10,4 kg.
Det känns jättebra
!
Kram alla och må gott
Ny vikt är 85,2, så totalt 12 kg! Heja tjejer!
HEJ! Är det nån av er som haft en syndardag under tiden ni gått på helfart.... nu menar jag inte en dag att proppa i sig en massa onyttigt utan grejer är den att vi är ett gäng mammor som planerat att gå ut på party, bo på hotell å äta gott å detta är tänkt i mars då har jag gått på helfart i 8 v ... tänka höra om ert resonemang kring detta. Vet att man borde kunna vänta men som småbarnsföälder är det inte så lätt att få det att passa alla.