• Annika hjärtar Kim

Xtravagansa

Hej och välkommen hit!!!
    Går du också xtravagansas hälsoprogram?? Kom gärna in i värmen
    Vi är några st nu som följs åt, stötar när det kommer motgångar och hurrar vid framgångar.

I denna tråden har vi också vår viktminskningslista, så vi kan se våra framsteg.

Så häng med du också
    Amor vincit omnia - Kärleken övervinner allt
  • Svar på tråden Xtravagansa
  • bustjejen
    Marren skrev 2007-12-10 09:57:22 följande:
    HEJ! Är det nån av er som haft en syndardag under tiden ni gått på helfart.... nu menar jag inte en dag att proppa i sig en massa onyttigt utan grejer är den att vi är ett gäng mammor som planerat att gå ut på party, bo på hotell å äta gott å detta är tänkt i mars då har jag gått på helfart i 8 v ... tänka höra om ert resonemang kring detta. Vet att man borde kunna vänta men som småbarnsföälder är det inte så lätt att få det att passa alla.
    Hej . Risken är att du får tarmvred om du helt plötsligt äter normal mängd vanlig mat efter 8 veckor med soppor. Bla därför är ju upptrappningen så successiv. Mitt tips är att om du nu ska ut och äta, så trappa upp försiktigt någon vecka innan, alternativt skippa maten och ta med dig dina soppor och gör det bästa du kan av det.
  • Marren

Men vad tror ni om alkoholen då... hur man kommer påverkas av den?

• laya
    Marren skrev 2007-12-10 12:29:05 följande:
    Men vad tror ni om alkoholen då... hur man kommer påverkas av den?
    med tanke på att du har gått på pulver i åtta veckor så rekomenderar jag dig att inte dricka alkohol. Ska du dricka alkohol så börja med upptrappning och ät middag med dina vänner.
  • bustjejen

Alkoholen förstör ju givetvis ketonfasen, och gör kanske att man inte går ner i vikt som man borde. Något annat tror jag inte händer. Man blir kanske lite mer påverkad än vanligt dock

• Turnit

VIKTMINSKNINGSLISTA    

Startat:       StartVikt:        MÅLVIKT:     Dagsvikt:            +/-

Bead                  11/9               107,3kg            67kg          92,0               -15,3kg
    Snart fyra           28/9                92,5kg             72kg          80,4               -12,1kg
    Annika L                                    91,8kg             64kg          85                   -6,8kg
    XtravaganzaNU   9/10                 97,2kg             70kg          85,2               -12kg
    Turnit                 13/10              116,0kg            70kg?         96                  -20kg
    escada                30/8               113,4                70 kg        105,9               -7,5 kg
    bustjejen            17/10                71.6                56kg          61,2               -10,4kg
    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-20!!).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Marren

mm. Man kan ju dricka lugnt....Ska prata m ledarna ang detta få se vad de säger

• Turnit

VIKTMINSKNINGSLISTA    

Startat:       StartVikt:        MÅLVIKT:     Dagsvikt:            +/-

Bead                  11/9               107,3kg            67kg          92,0               -15,3kg
    Snart fyra           28/9                92,5kg             72kg          80,4               -12,1kg
    Annika L                                    91,8kg             64kg          85                   -6,8kg
    XtravaganzaNU   9/10                 97,2kg             70kg          85,2               -12kg
    escada                30/8               113,4                70 kg        105,9               -7,5 kg
    bustjejen            17/10                71.6                56kg          61,2               -10,4kg
    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-21,2!!).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • bustjejen

Turnit:
    Varför har du tagit bort dig själv från listan? Vill du inte vara med längre?

• Turnit
    Bustjejen....jag tog bort mig för jag håller min uppdatering på min sida istället.
    Hur går det för dig??
    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.(-21,2!!).?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Xtravagansa