• Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner
  • smurfensmamma

Hjälp! Hur gör jag den synlig för er?

• Junior mint
    smurfensmamma skrev 2007-11-06 20:58:26 följande:
    Hjälp! Hur gör jag den synlig för er?
    Gå in på dina kontoinställningar och välj inställningar. Där finns vilka delar du valt att ha synliga. Klicka så att fotoalbumet hamnar på höger sida bland "valda". Då syns den.
  • smurfensmamma

Nu är det klart, se o njut, hi hi!

• Junior mint
    smurfensmamma skrev 2007-11-06 21:37:26 följande:
    Nu är det klart, se o njut, hi hi!
    Men gud vilken gullig bild!!! Man ser ju en tydlig liten "plupp" där. Grattis sm!
  • smurfensmamma

I morgon är det inskrivning för oss som gäller. Hoppas verkligen att jag får en bra barnmorska denna gången, var inte så nöjd med min förra. Annars pysslar jag mest med att planera i hop vårt nya kök, vi får ju huset nästa fredag, tjohooooooo. Men det är mkt som ska fixas. Måste köpa grindar, lillan älskar att klättra i trappor nämligen. Ja det är möe med det hele....

• Peppri

smurfensmamma: Vilket härlig bild!!!! En sån vill jag oxå ha!

Jag sitter i soffan och känner mig som en klubbad säl som någon dessutom kört genom mangeln. De senaste dagarna har jag varit obeskrivligt trött, en helt annan trötthet än jag känt tidigare. Nämnde det för mamma idag och hon gissade på järnbrist. Sökte på nätet om symtom och det stämmer klockrent in på mig. Jag gick hem tidigare från jobbet för jag fungerar inte som det är nu. Stannade på apoteket på vägen hem men den trevliga kvinnan jag pratade med tyckte att jag skulle vänta tills jag träffat BM och fått någon rekommendation. Järn kan ju vara skadligt i fel dos. Så jag får hålla ut, ska till BM på måndag. Men det känns skönt att typ veta vad det är som gör att jag mår så här. Då behöver man ju inte vara orolig. Dumt bara att det är den mest intensiva perioden på jobbet just nu. Men jag har en otroligt förstående chef.

Min mage är sååååå svullen!!!! Igår var vi ute med min sektion på jobbet och en av tjejerna tittade på mig och sa "Har du något att berätta för mig?"! (Vi sitter alltså inte alla på samma ställe just nu, så jag träffar inte alla varje dag.) Jag kunde ju såklart inte ljuga, där i min nya mammakjol och mammatopp med magen putande Men ingen annan kommenterade. Jag såg en av mina manliga kollegor sitta och titta på mig leende, ett leende som jag tyckte såg ut som att han gissade - det är ett speciellt leende det där när folk fattar vad som är på g.

Nu blev det långt igen...

Hoppas att ni som haft problem med illamåendet börjar må bättre nu!!!! Nu börjar det väl närma sig vecka 12 för de flest av oss, eller??? Ska bli så skönt att ha gått förbi dessa 12 första veckor. Är själv i vecka 10+4 idag. Visst kan saker hända även sen, men risken är ju så otroligt mycket mindre.

Två ska bli tre
  • Junior mint

Min mage putar också jätte mycket nu. Förrut var det mest på kvällen, men idag var jag som en ballong hela dan, plus att jag hade en ganska tajt tröja. Men jag tror jag lyckades dölja det med en lång halsduk som jag fick ha på mig hela dan.

• Strumpläst83

Hi hi... jag har också en riktig svullen gravidmage på kvällen men under dagen så ser jag bara tjock ut

Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner