• Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner
  • Junior mint
    Malla83 skrev 2007-11-03 12:04:57 följande:
    Är det någon som vet när man går på det första UL?
    Det brukar vara runt v18.
  • Strumpläst83
    johlinn skrev 2007-11-03 12:59:21 följande:
    Hallå tjejer! Idag ska vi ut o kolla på barnvagnar :D Spännande!!
    Oh... jag vill också!! Ska nog släpa med mig maken till affären idag för jag måste ha en ny BH. Det gör helvetiskt ont i brösten på kvällen när jag tar av den så jag måste nog ha en större storlek (sen börjar det "välla över" också och det är ju INTE snyggt!).
    Det ligger en bebis i mammas mage!!
  • Marayah

Beror lite på vart man bor faktiskt. Vi ska iväg i v 12 på första vi, sen blir vi erbjuden ett i v 18 med. Bor i Linköping. =)

Malla83 skrev 2007-11-03 12:04:57 följande:
    Är det någon som vet när man går på det första UL?
    Nu är man förlovad och allt... =P Marko 031103 BF: Ca 4/6-08.
  • Peppri

Är det någon mer som fått asont i svanken???? Det började igår och har suttit i konstant. Igår kväll var det iofs värst och det konstiga var att det kändes värre när jag försökte hålla huvudet uppe när jag stod upp, det lättade lite när jag böjde ner huvudet.

Två ska bli tre
  • smurfensmamma

Peppri jag har haft ont i ryggen länge nu.....men det är ingen konstant värk utan mer när jag böjer mig ner....te x när jag ska klä på min dotter och knyta skorna. Hoppas det ger med sig.

Är orolig i dag! Ska på UL eller VUL vet inte vilket kl 14 i dag. Ni som har hängt med kanske kommer i håg min cysta. Den ska kikas på i dag, jag har ringt och tjatat. Men jag är mest orolig för att de ska se att bebben inte mår bra, att den inte lever längre. Usch jobbigt. Finns inget jag kan göra än att bara vänta och se. Och hoppas hoppas givetvis.

• johlinn

smurfensmamma - om jag inte hade inskrivning just den tiden hade tummarna hållts exakt kl. 14. Men om jag håller tummarna hela tiden fram tills dess o hoppas att det räcker? Stor kram, hoppas att allt ser bra ut!!

Vi impulsköpte en vagn, en Quenette. Bild finns i mitt galleri om ni är intresserade. Sååå fin :D

Junior - skönt att du mår bättre, men trist att du måste kräkas! Här håller det i sig ungefär som förut. Svårt o säga om det är bättre eller sämre, ungefär lika tror jag. Skulle det inte vara nån HCG-topp runt v. 10 som gör att man börjar må bättre? Hoppas det! Har gått in i v. 11 nämligen, (10+1)

• Junior mint

smurfensmamma - hur gick det idag?

Johlinn - Va! har ni köpt vagn! Det måste snabbhets rekord! Men visst är det kul! Vi köpte inte förrän v30 förra gången, och då var det lite stressigt. Jag får gå in och kolla på hur den ser ut...
    Hoppas verkligen illamåendet släpper lite för dig nu. Som sagt jag mår faktiskt bättre. *ta i trä*

• johlinn

Junior - Jupp, vi är visst lite galna :D
    Hoppas också det släpper, det borde vara på väg mot det bättre hållet nu tycker jag!

inskrivningen gick fint, alla värden var bra o så. Fick inga nya revolutionerande råd, verkar som att jag är rätt påläst av nån anledning?! ;o) BM tyckte absolut att jag skulle vara hemma veckan ut eftersom jag är sjukskriven. Ingen stress där inte. Skönt o va hemma samtidigt som jag längtar efter o jobba!

Undrar också hur det gått för smurfensmamma!

Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner