• Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner
  • johlinn

emma - Usch vad tråkigt o höra! Ta hand om er nu och lycka till framöver! Stor kram!

• plutt83

Jag går in i vecka 10 idag!! Vad stort d känns..Hoppas lill plutt vill stanna kvar där inne. 2 V kvar till vecka 12. Veckorna går snabbt!!! Våra svärföräldrar och föräldrar får vänta med att vi berättar nått tills om 1 månad ungefär. Mina föräldrar bor ju 100 mil bort och inte vill ju jag att hans föräldrar ska veta nått heller.. Det där med att gifta sig samtidigt med dopet var ju en brilljant ide för oss i så fall..men vi måste nog spara pengar då! jag vill ha ett stoooort bröllop!!! och vi ska ju till thailand nu i vinter så alla pengar kommer att gå dit nu.

Trevlig helg på er tjejer!

• Niccisen
    plutt83 skrev 2007-10-25 15:58:03 följande:
    Jag går in i vecka 10 idag!! Vad stort d känns..Hoppas lill plutt vill stanna kvar där inne. 2 V kvar till vecka 12. Veckorna går snabbt!!! Våra svärföräldrar och föräldrar får vänta med att vi berättar nått tills om 1 månad ungefär. Mina föräldrar bor ju 100 mil bort och inte vill ju jag att hans föräldrar ska veta nått heller.. Det där med att gifta sig samtidigt med dopet var ju en brilljant ide för oss i så fall..men vi måste nog spara pengar då! jag vill ha ett stoooort bröllop!!! och vi ska ju till thailand nu i vinter så alla pengar kommer att gå dit nu.Trevlig helg på er tjejer!
    Hehe, jag skulle ju bo hos min mamma så då går det inte att dölja nåt
    V.10, det är stort, är det inte då det utvecklas från embryo till foster?
    BF 4/6-08
  • Junior mint
    plutt83 skrev 2007-10-25 15:58:03 följande:
    Jag går in i vecka 10 idag!! Vad stort d känns..Hoppas lill plutt vill stanna kvar där inne. 2 V kvar till vecka 12. Veckorna går snabbt!!! Våra svärföräldrar och föräldrar får vänta med att vi berättar nått tills om 1 månad ungefär. Mina föräldrar bor ju 100 mil bort och inte vill ju jag att hans föräldrar ska veta nått heller.. Det där med att gifta sig samtidigt med dopet var ju en brilljant ide för oss i så fall..men vi måste nog spara pengar då! jag vill ha ett stoooort bröllop!!! och vi ska ju till thailand nu i vinter så alla pengar kommer att gå dit nu.Trevlig helg på er tjejer!
    Sambon vill inte att vi berättar för hans föräldrar förrän vid jul då vi åker dit. De bor långt bort också. Förhoppnings bli de glada av att se en stor mage

Härligt med v10!
  • atopia

Ingen mera blödning idag förutom lite rester. Jag har pratat med en kvinna på gyn och hon tyckte att jag skulle avvakta, en enstaka blödning brukar de inte kolla upp om det inte är så att man är väldigt orolig. Det kändes bra att ha pratat med henne och om det nu inte händer något hemskt under helgen så ska jag göra ett VUL på måndag för att se så att allt är bra.

• Junior mint

atopia - Åh va skönt! Otäckt med din dröm förresten. Bra att de kolla upp det på måndag. Men kanske kommer blödningen av att du skulle haft din mens nu... Jag skulle egentligen haft mens just nu, och då har jag hört att det kan komma en liten blödning.

• Strumpläst83

Vad läskigt med folk som haft blödningar.... huvva....
    Jag har hittat bodysar och sparkdräkter här i Kina för ~12kr/st!! Så jag har våldsinhandlat barnkläder (jobbigt bara att behöva skaka av sig kollegorna varje gång man vill gå till just DEN våningen på marknaden). Ska dit ikväll igen och då tänkte jag shoppa lite mer, känns som att jag jinxar det men å andra sidan så är jag av någon anledning heeelt säker på att allt är som det ska!

Det ligger en bebis i mammas mage!!
  • Junior mint
    Strumpläst83 skrev 2007-10-26 04:35:20 följande:
    Vad läskigt med folk som haft blödningar.... huvva....Jag har hittat bodysar och sparkdräkter här i Kina för ~12kr/st!! Så jag har våldsinhandlat barnkläder (jobbigt bara att behöva skaka av sig kollegorna varje gång man vill gå till just DEN våningen på marknaden). Ska dit ikväll igen och då tänkte jag shoppa lite mer, känns som att jag jinxar det men å andra sidan så är jag av någon anledning heeelt säker på att allt är som det ska!
    Passa på och köp
    Tänk bara på att de små växer FORT så köp inte bara för smått. Jag köpte en massa i stlk 50 till min son innan han kom, och han var redan 54cm när han föddes, så de kläderna kunde han ha i två minuter
  • Peppri

Strumläst83: Är du i Kina alltså? Vad spännande det låter! Och billiga bebiskläder!!!

Två ska bli tre
  • smurfensmamma

Någon mer än jag som har rikligt med flytningar nu? Så det liksom dinglar mellan benen när man sitter och kollar ner på toa? Konstig beskrivning kanske.... =)

Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner