Snuttiz83's coola vänner
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
jag drömde nyss att jag blev sparkad i magen. När jag vaknade och gick på toaletten så kom det blod!!! Inte klarrött men brunaktigt. Det här känns inte bra...
Tack såå mycket för alla snälla ord. De värmer verkligen.
Lycka till allihop!
Atopia: Håller tummarna för dig. Det kan ju vara helt ok ändå! Men ring så du får det kollat, så jobbigt att gå och vänta.
emma777 - Stora kramar!!! Såååå tråkigt!
Lycka till framöver!
Nu har jag berättat för min mamma. Har verkligen undvikit det så länge som möjligt men jag ska bo hos henne när jag jobbar så det kommer bli omöjligt att dölja det. Hon blev väl inte direkt glad, men hon skrek inte på mig och skulle utesluta mig ur familjen, så jag antar att det gick bra. Över förväntan i allafall. Det enda hon sa var att hon tyckte jag var tvungen att göra klart utbildningen, vilket jag också tänkt, och att jag skulle försöka jobba upp föräldrapenningen.
Nu är det bara svärföräldrarna som inte vet, men sambon skulle prata med dem. Tror inte det blir nåt problem för de har frågat flera ggr...
Niccisen - Bra att det gick över din förväntning
Men varför trodde du inte hon skulle bli glad? Är det pga av att du pluggar?
Niccisen - Visst, allt löser sig! Jag tycker att det bara är dumt att vänta på det perfekta tillfättet att skaffa barn för det kommer aldrig, eller hur? Bättre att leva livet här och nu!
Många gifter sig i samband med dopet, det är ju rätt gulligt
Själv känns giftemål som något som borde göras snart. Vi hade en halv plan och att göra det snart, men med graviditeten nu så för det nog vänta. Man vill ju dricka champange på den stora dagen