Snuttiz83's coola vänner
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Peppri - härligt o komma tillbaka till gamla trakter igen! Ändå mysigt o ha hyggligt nära till vatten. Älskar o promenera vid en vattenspegel...
Nu byter jag tillbaka till min "riktiga" familjeliv sida Malla83..dyker upp här strax!! =)
sådär ja!
Var i radhuset idag för genomgång av besiktningsprotokollet med besiktningsmannen! Så roligt att komma dit igen och dessutom få se det i dagsljus (om en gråmulet dagsljus)! Känns jättekonstigt att det är vårt!!! Längtar så mycket efter att få bo där i lugnet och slippa trafikbuller och stökiga grannar! Visst, det blir längre till jobbet, men det är det absolut värt.
Jag har precis smällt i mig en pizza och mår lite illa just nu. Men jag var vrålhungrig så det är nog inte så konstigt att jag mår lite kymigt nu. Det släpper nog om en stund. Jag är så glad att jag har mått så bra i en hel vecka nu! Jag hoppas verkligen att illamåendet inte kommer tillbaka.
Och vår fina vagn står i arbetsrummet. Det är svårt att ta in vad det egentligen innebär. Ska det vara en bebis där i?! Vår bebis?! Skumt! Läääääängtar!!!!!!! Har nu bara dryga två veckor kvar tills vecka 12 är över. Hoppas att det fortsätter så här bra.
Härligt peppri! Låter så bra att du mår bra, att ni ska flytta, att du snart har gått förbi vecka tolv! hoppas du får en fortsatt trevlig helg!
Hoppas själv på att må bättre snart. Fortfarande illamående som jag vet inte vad, o jag vill verkligen börja jobba snart, men vet inte om jag orkar om jag mår så här. Ska till bm på måndag, om det inte gått över får jag diskutera med henne om vad hon tycker. Kanske jobba deltid?
Trevlig fredagkväll alla vännerna!! Hoppas helgen blir bra! Ska umgås med sambon lite tror jag :D Lätt o fastna härinne...
Johlinn: jobbigt att du mår så illa! Förstår att du vill tillbaka till jobbet, det blir ju trist i längden att bara gå hemma och må dåligt. Men det är ju inte lätt att jobba när man mår illa heller, som du säger. Hoppas verkligen att du snart mår bättre!!
Igår kväll kom maken hem från en vecka i London med sina kollegor. Han hade köpt en jättesöt liten nalle och två bodys, en som det står "I love mommy" på och en "I love daddy". De är jättesöta! Han tyckte att mina bröst har blivit större
Och magen.
Berättade för min storebror och hans familj igår. Yngsta tjejen tyckte att det skulle bli så roligt att få en kusin som bor så nära! Hon skulle berätta i skolan att hon skulle få en kusin.
Hoppas att ni alla får en riktigt trevlig helg!
Kram![]()
Johlinn - Hoppas verkligen illamåendet släpper för dig! För mig är det konstigt. Jag spyr mer, men mår bättre emallanåt. Så summan är att jag mår och fungerar mycket bättre de senaste dagarna än vad jag gjorde innan. Det var mer så förra graviditeten.
Jag berättade för en arbetskamrat att vi skall ha barn. Då sa han att han sett en annan tjej på avdelningen springa mot toaletterna ett antal gånger den denaste tiden, så han misstänkte en till graviditet. Hihi nu är jag jätte nyfiken på vem det kan vara, för han villa inte säga vem... Kul om man kan följas åt.
Nästa vecka börjar jag jobba 80% såå skönt!
Men jag fyller ut de återstående 20%'en med föräldradagar för jag läste på försäkringskassans hemsida att man inte bör gå ner i arbetstid förrän det är 6 mån kvar till bf för att inte förlora sitt sgi. Det gäller väl inte om man är sjukskriven. Värt att tänka på iallafall.
Lyckades sova enda till kl 5 imorse innan jag vaknade och behövde kissa... hurra!
Ha det gott!
Är det någon som vet när man går på det första UL?