Snuttiz83's coola vänner
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Nä, jag har flytningar men inte riktigt så rikliga flytningar! Har haft flytningar sen en vecka innan BIM/plus. Jag tycker att mina har varit jobbiga för jag tycker att jag inte luktar så fräscht. Men maken har inte sagt något.
Inte så stark doft på mina men man känner ju inte sig helfräsch direkt.
Jag undrar om det är någon som använt ett så kallas b-buckles?
kolla på den här sidan.
www.stylishmom.se/b-buckles-love-41.html
Jag tänkte att det kanske vore nått? inte så kul att köpa en massa nya byxor på en gång..
plutt83 - Det verkar ju rätt käckt faktiskt! Då döljer man ju också att byxorna inte är knäppta ordentligt.
Yoga brallorna på sidan har jag, de är super sköna!
Vilka roliga tröjor det fanns på den sidan
Skulle så gärna vilja ha en av dem som det står "Love hurts" på - såååå rolig! Men dyr!
Idag på förmiddagen har vi skrivit kontrakt på ett radhus
Inflyttning strax innan jul! Känns sååååå roligt!!!!!!!
Hääärligt Peppri! Såå kul när man hittat rätt hus/lägenhet att bo i!!
Snart kommer en mäklare hit och ska berätta lite om hur han jobbar. vi är jättenyfikna på vad han har att säga om vår lägenhet!
Vecka 10 nu! Jag har just ätit en mama sushi (fast jag bytte ut de där läskiga tofukuddarna mot lax) och det var sååååå gott men jag är nästan hungrig nu igen! Illamåendet har varit sååå mycket bättre de senaste tre dagarna och jag har blivit sååååå hungrig!!!!
Kanske tar igen den vikt jag tappat, ganska snabbt
Johlinn, hur är det med illamåendet??
Kram på er
Spännande tider Peppri! Hoppas allt går bra med försäljning o flytt! Vart ligger radhuset om jag får fråga?
Jag äter helst laxsushi och lägger till lite ljuvligt goda avocadorullar de gör på min favvosushirestaurang i sumpan! Mmmm!!
Jag har gått upp 0,7 kg, trodde faktiskt att det skulle vara mer! Har ätit både oftare och onyttigare nu än jag brukar. troligtvis har jag ändå ätit mindre än jag trott ändå senaste veckorna, annars borde vikten ökat mer! Förmodligen är det för att jag äter mindre mängder. Glad för det iaf, vill INTE gå upp för mycket i vikt! Vill heller inte bli för fixerad, ska absolut inte väga mig för ofta!
Illamåendet är bättre *peppar peppar*! mår nu inte längre hela tiden, bara nästan hela tiden vilket är UNDERBART! kommer ändå vara hemma nästa vecka, det är fortfarande mycket hulkande och kväljningar... Men sååå skönt, jag har kunnat äta lite mer "vanlig mat" som sushi o mozzarellapizza, så det känns som om jag är på banan igen!
Glömde, går in i v. 10 idag (9+0)