• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • Monica H
    M M E skrev 2008-01-07 10:54:06 följande:
    ops ,har ett party o mina kataloger har ej kommit.....jobbigt med bara 2st men dom får va snälla o turas om
    Vad jobbigt.
  • Birsen

Vill bara skriva av mig lite...

Imorgon ska jagha min startvisning. Vi bliri nte fler än 5 och jag kommer aldrig någonsin kunna komma upp i 3500. Har ni alla lyckats på eran startvisning? Är så nervös för imorgon...

• Myssnuff

Jag lyckades inte på min startvisning. Men det drogs ifrån andra visningen sen, så det gick rätt fort andå.

• M M E

Jag lyckades med min startvisning.Hade 19pers o sålde för 15.000:- Va så nöjd....Har aldrig gått så bra efter det

• Myssnuff

Hade mitt absoluta party på lucia. Sålde för 245:-, inte ens värdinnan verkade intresserad... Det var verkligen inte roligt! Annars har det gått rätt så bra. Fast jag har ju aldrig kommit upp i den summan som MME gjort...

• Ylwis

Min TL hade ett bra tips att ha två visningar i närheten av varandra ex en den 25 och en den 27 och sen slå ihop dem så att man garanterat kommer över summan.

Birsen skrev 2008-01-07 22:16:50 följande:
    Vill bara skriva av mig lite...Imorgon ska jagha min startvisning. Vi bliri nte fler än 5 och jag kommer aldrig någonsin kunna komma upp i 3500. Har ni alla lyckats på eran startvisning? Är så nervös för imorgon...
  • Birsen

Måste bara skriva av mig...

Hade min startvisning idag. Hade bjudit hem 5 väninnor. En av de ringde sig sjuk 30 min innan visningen. Jag blev så besviken och började fundera på hur i helsike jag ska få ihop de 3500:-. Så kom det till att min ledare skule räkna ihop summan. Ja Birsen nu får du välja ut varor för 850:- sa hon. Jag trodde jag dog. På 4 gäster fick jag ihop till min startväska och lite extra å välja för....
    Jag är GLAAAD

• dobermann lover
    Birsen skrev 2008-01-04 15:29:15 följande:
    dobermann lover.... Fick inte du ditt startpaket sickat hem till dig?
    hejhej

nä det fick jag inte men som tur e så ordnade det sig....men känns lite tråkigt att man ska behöva gå igenom...man känner sig lite lurad
  • dobermann lover

de vanliga blockljusen....hur länge ska de brinna åt gången??

• Carra78

Någon mer som fick Cirklar ljusglas till sin votivljusblandning för jobbet i december?

Svar på tråden PartyLite Del 3