• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • Trollmamma
    Carra78 skrev 2007-12-17 08:37:49 följande:
    Börjar blir orolig att mina paket inte kommer hem innan jul!Samt vill även ha mina kataloger och giraffen!
    Men det är väl bara att logga in på cbc och kolla om paketet är skickat och vart det är... Har du gjort beställningen innan det datum de satt som sista beställningsdag för att få sakerna innan jul så borde du ju ha de under veckan.
  • Monica H
    Carra78 skrev 2007-12-17 08:37:49 följande:
    Börjar blir orolig att mina paket inte kommer hem innan jul!Samt vill även ha mina kataloger och giraffen!
    Hur skickade du in beställningen.

Själv mailar jag alltid och dom bekräftar alltid med tack för din order.
    Då vet jag att den har kommit fram. Sen har jag autogiro och då kan jag ju se när dom dragit pengarna. Loggar in lite då och då på deras sida för konsulter och där kan man ju se orderstatus och när ordern är skickad om den är skickad.

Har själv beställt kataloger och nya doftproverna och hoppas dom kommer innan jul så jag kan skicka runt lite nya kataloger med tropiska drömmar erbjudandet 
  • Carra78

Jag beställde innan den 10 dec men börjar bli orolig att de inte kommer innan jul.
    Ser inget på cdc heller, bara att det är under arbete!

• Monica H
    Carra78 skrev 2007-12-17 14:07:01 följande:
    Jag beställde innan den 10 dec men börjar bli orolig att de inte kommer innan jul.Ser inget på cdc heller, bara att det är under arbete!
    Men då har dom ju lovat leverans före jul. Så det är bara hålla tummarna
  • dobermann lover

hejhej....
    hade en liten beställning på 1177:- och jag visste inte att man själva fick betala frakten så jag åkte hem till svärföräldrarna och då beställde dom för 1768:-
    skönt man slapp lägga till själva=)

märker nån aver att där e nåt konstigt med hemsidan?

• FrökenNorkok

Kollade just om min beställning har blivigt skickad och då står det "delvis skickad". Hoppas verkligen inte att det är nån av julklapparna som kommer senare =/

• Min lilla solstråle

Finns de nån länk till internetshopen?

Jag och min lilla solstråle!
  • Monica H
    Min lilla solstråle skrev 2007-12-18 09:08:44 följande:
    Finns de nån länk till internetshopen?
    Man kan inte handla via deras sida utan man måste ta kontakt med en konsult.
  • Monica H
    FrökenNorkok skrev 2007-12-18 08:57:01 följande:
    Kollade just om min beställning har blivigt skickad och då står det "delvis skickad". Hoppas verkligen inte att det är nån av julklapparna som kommer senare =/
    Om du skriver in beställningsnummret i rutan och klickar på fortsätt så kan du se vad som är restat.

Min är också delvis skickad.
    Det står nertill att 97080166 Frangrance Stackers WS/2008SWE är restat.
    Är det katalogerna eller doftproverna måntro?
Svar på tråden PartyLite Del 3