• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • Tudorjohansson

Jag har fatsnat för örter och mint. men de andra va helt ok. inte mycket för kokos men man vet ju aldrig för än man prov eldat dom. De luktar ju så annorlunda vissa.

Blev däremot riktigt besviken på Juzu Lime som luktade såååå gott på proverna och även i lådan men sen när de tändes så INGET. va som att ha tänt doft fria ljus. Nån som provat Juzu lime??

• Fyrklovern
    dobermann lover skrev 2007-12-18 23:53:14 följande:
    vad menar du med en VIP-Visning?kanske ett bra tips för oss andra?
    Man samlar ju på sig så himla mycket på ett år och kanske man har tröttnat på några av sina visnings ex. Jag skickade ut inbjudningar till alla mina värdinnor under året och bjöd hem dom till mig där jag hade fika, och fina priser (olika P-Lite saker som jag satt ihop i korgar), massa grejer som jag sålde ut (sänkta med 20-50%) Så hade jag det nu precis innan jul så jag kunde sälja en hel del eftersom jag inte hade några mer visningar i år.

Det var ju oxå sista gånge att kunna handla för att få grejerna innan jul, det drog rätt bra det med. Dels fick jag mycket att välja för (produkttilgodohavandet) och sen sålde jag ju en hel massa av min gamla grejer så jag kan köpa mig en "ny visningsväska" till 2008!

Hopps ni fattar vad jag menar, är urusel på att förklara...Generad
    Min lilla kille är redan 1 år!
  • Tudorjohansson

Smart idé, jag har tvärr svårt att skiljas från min partylite produkter

Ska försöka jobba på det tills slutet av den nya katalogen.

• Fyrklovern
    Tudorjohansson skrev 2007-12-19 08:25:36 följande:
    Smart idé, jag har tvärr svårt att skiljas från min partylite produkter Ska försöka jobba på det tills slutet av den nya katalogen.
    Jo igentligen har jag det med men jag har inte plats och min sambo svär över alla blå lådor som stog överallt och det var faktiskt en befrielse att bli av med lite...
    Min lilla kille är redan 1 år!
  • dobermann lover

tjooo

så kul de e med partylite....gillar verkligen produkterna!!! o jag längtar tills jag ska ha min nästa visning....

• MammaLottisGottis

Önskar er alla en God Jul och ett gott nytt P-lite år!!!!

Kramsiar Lotta

• Tudorjohansson

god jul från oss oxå!!

• Monica H

God jul från mig med

Fick mina kataloger men inga doftprover.
    Någon som vet om dom brukar få iväg sånt så man har dom i början på nästa år när man börjar ha visningar igen?

• eminabilic

kikar in till er.. en framida party ligt värdinna

Kramar på er alla!
  • Nedina
    Pee Wee skrev 2007-12-22 19:40:27 följande:
    God jul från mig med Fick mina kataloger men inga doftprover.Någon som vet om dom brukar få iväg sånt så man har dom i början på nästa år när man börjar ha visningar igen?
    Doftproverna från höst och vinterkatalogen var ju också restade och mina kom tre veckor efter att katalogem börjat gälla. Hoppas att det inte blir så med de här proverna också!
    Maria - mamma till ♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin
Svar på tråden PartyLite Del 3