• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • Fyrklovern

Fogen:

Det var det värsta jag har hört! Jag hade (är själv konsult) självklart ursäktat mig för hur fel JAG gjort och beställt hem rätt ljus med rätt doft i rödaste rappet! Det ska du absolut inte ta, stå på dig, annars skulle jag bytat konsult för så gör man ju bara inte och jag skulle aldrig få för mig att göra så!!

Frågar man inget, får man ingenting veta!
  • Birsen

ska ha min första visning imorgon. Är supernervös... Något jag bör tänka på inför min första visning?

Frogen... så tråkigt att läsa. Har hon gjort fel så tycker jag hon ska stå för det också. Jag har fått reda på att man har garanti på produkterna i 6 mån men vet inte riktigt hur det är med ljusen...

• Tudorjohansson

Jag har själv lyckats slinta en gång när jag bestälde och jag skickade bara in en returblankett och nya ljus komm till den som bestält utan några problem eller kostnader.

Konstigt att din konsult inte verkar  vara mer mån om sin kund. DÅLIGT!!! Fast det verkar finnas fler där ute. När jag började i oktober fick ordna upp massor som en annan konsult ställt till med. Lite pinsamt

• Lillmorsan

hallåen partylite konsult här

• Monica H

Vi får inte göra en sådan lista.
    Det strider mot fl:s regler

• Lillmorsan

man får ju inte skriva änns att man är försäljare väll eller? jag harfått massa påhoppeller vad man ska kalla det för jag sa attjag var försäljare påen sida typ inte göra reklam

• sassygirl78

oj det visste jag inte att man inte fick skriva.......att man var försäljare av nåt slag:(

Svar på tråden PartyLite Del 3