• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • Carra78

Har fått veta att nu är äntligen mina beställningar också skickade. En del är delvis skickade. Som tur är kan man ju se vilka grejer det är som inte finns.

• Carra78
    Pee Wee skrev 2007-12-18 09:26:54 följande:
    Det står nertill att 97080166 Frangrance Stackers WS/2008SWE är restat. Är det katalogerna eller doftproverna måntro?
    Det är dom nya dofterna som är restade!
    Åh har också beställt, hoppas att de kommer innan nyår!
  • Monica H
    Carra78 skrev 2007-12-18 10:03:38 följande:
    Det är dom nya dofterna som är restade!Åh har också beställt, hoppas att de kommer innan nyår!
    Meeennn vad jobbigt. Jag som är så himlans nyfiken på dofterna.
  • M M E

Åh jag har fått mina nya dofter +dom nya ljusen...Har fastana för papegojblomma så god,kokschokaldean har jag disat...uh

• sassygirl78
    M M E skrev 2007-12-18 14:23:54 följande:
    Åh jag har fått mina nya dofter +dom nya ljusen...Har fastana för papegojblomma så god,kokschokaldean har jag disat...uh
    jA fy för kokoschokladen jag mår nästan illa av den....men papegojblomma var mycket god doft..........
  • Birsen

mitt startpaket har kommit tjejer. Nu ska det bli kul att få hem den och demonstrera

• FrökenNorkok

Vilken tur att jag har er, lär mig nya saker hela tiden =) Verkar som att även jag får vänta på mina dofter. Nåja, så länge klapparna kommer så blir jag nöjd!

• Fyrklovern

Meeeen trött man blir då!!!!

Har fått ett ordentligt paket på posten idag med grejer som beställdes på min "VIP-Visning" (Har innan jul för alla mina värdinnor under året) och nästan varenda en har ju beställt kanel & Lagerbär votiv (såklart, luktar ju ljuvligt) och så é den restad, ihop med vita snöbär... Så trist, mina gäster blev inte glada i alla fall!!

Min lilla kille är redan 1 år!
  • dobermann lover

vad menar du med en VIP-Visning?
    kanske ett bra tips för oss andra?

Fyrklovern skrev 2007-12-18 20:17:15 följande:
    Meeeen trött man blir då!!!!Har fått ett ordentligt paket på posten idag med grejer som beställdes på min "VIP-Visning" (Har innan jul för alla mina värdinnor under året) och nästan varenda en har ju beställt kanel & Lagerbär votiv (såklart, luktar ju ljuvligt) och så é den restad, ihop med vita snöbär... Så trist, mina gäster blev inte glada i alla fall!!
Svar på tråden PartyLite Del 3