• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • Jess75

Jag skulle vilja ha party hemma,har en tjej som brukar komma men skulle va kul att boka nån annan nån gång nån i söder om stockholm

• Fogen

Hur är reglerna för att få extra erbjudanderna om man byter konsult någon gång, den nya vet ju inte att man haft visningar tidigare? Blir man tvungen att ha samma konsult jämt? Jag funderar eftersom jag kanske vill byta sedan jag fick fel ljus och inte får lämna tillbaka dem enligt konsulten. Har skrivit till PL kundtjänst men de dröjer verkligen med svar därifrån....

• FrökenNorkok

Fogen:

Du bestämmer själv vilken konsult du vill ha. Vill du byta efter varje visning så är det helt upp till dig själv!

Det är bara konsulterna som som Partylite har regler för inte värdinnorna =)

• Lillmorsan

ja precis hella sidan är seg tar evig het att komma in här och så står det i bland att ingen har skrivigt å så hellt plötsligt har massa skrivigt hellt segt..

Har vissning hemma på lördag jag själv blir värdinnan denna gång men det gör ju inget för mig bara jag som får värdinne prosent :)

• Fogen

Om man har en visning i januari och en visning av en annan konsult i mars, alltså inom de 60 dagar som man måste för att få de extra erbjudanderna och för att få 20% i värdinne bonus. Hur går det till om man byter konsult? Har PL information om varje värdinna så den nya ser att man nyligen haft ett party eller hur fungerar det?

En till liten fråga bara, om man har 2 partyn i januari en på 3400 och den andra på ev 3000 kr, får man använda den extra rabatten man fick i december på båda tillfällerna eller ser de att man använt rabatten redan, några grannar och jag funderar nämnligen på att beställa en gång till av en annan konsult.

• Monica H
    Fogen skrev 2008-01-20 19:25:02 följande:
    Om man har en visning i januari och en visning av en annan konsult i mars, alltså inom de 60 dagar som man måste för att få de extra erbjudanderna och för att få 20% i värdinne bonus. Hur går det till om man byter konsult? Har PL information om varje värdinna så den nya ser att man nyligen haft ett party eller hur fungerar det?En till liten fråga bara, om man har 2 partyn i januari en på 3400 och den andra på ev 3000 kr, får man använda den extra rabatten man fick i december på båda tillfällerna eller ser de att man använt rabatten redan, några grannar och jag funderar nämnligen på att beställa en gång till av en annan konsult.
    Tyvärr är det ju så att det är konsulten som får betala en liten slant för återbokningsprylarna och det är även konsulten som har koll på dina visningar.
    Så för att det skall gälla så behöver du nog ha samma konsult.
    Men om du kontaktar en annan konsult och denna är lite bussig så borde det ju gå att ordna.
    Det skulle jag ha gjort om jag fick en bra värdinna

Jag har över en 500.- som man skulle få välja extra ur katalogen vid en godkännd visning nu i januari kvar. Har haft två godkännda hemmademon förra året.
    Känns jättekymigt att inte få använda den. Men har inga fler bokningar i januari.
  • M M E

Hur gäller det med den där flyern nu i jan.tropiskadrömmar eller va den nu hete..Får värdinnan bara köpa en grej på den??? nån som vet.. Och gästen 2??...

• M M E

Hur gäller det med den där flyern nu i jan.tropiskadrömmar eller va den nu hete..Får värdinnan bara köpa en grej på den??? nån som vet.. Och gästen 2??...

• MammaLottisGottis
    M M E skrev 2008-01-22 10:07:47 följande:
    Det är så det är att Värdinnan bara får köpa en produkt som inte räknas in i hennes försäljning. Hennes visning måste vara kvalificerad dvs 2000kr och en ny bokning inom 60 dagar.
    Gästen får köpa 2 produkter om hon har handlat för minst 100 kr. Gästens produkter ur Tropiska drömmar räknas med i försäljningen.
  • MammaLottisGottis
    Monica H skrev 2008-01-21 14:02:47 följande:
    Tyvärr är det ju så att det är konsulten som får betala en liten slant för återbokningsprylarna och det är även konsulten som har koll på dina visningar.Så för att det skall gälla så behöver du nog ha samma konsult.Men om du kontaktar en annan konsult och denna är lite bussig så borde det ju gå att ordna. Det skulle jag ha gjort om jag fick en bra värdinna Jag har över en 500.- som man skulle få välja extra ur katalogen vid en godkännd visning nu i januari kvar. Har haft två godkännda hemmademon förra året.Känns jättekymigt att inte få använda den. Men har inga fler bokningar i januari.
    Ha en bokning hemma själv vettja.
Svar på tråden PartyLite Del 3