• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • Monica H

Svar på FruLöks fråga i förra tråden.

Fraktgränsen på ordrar är 1400,- om ordern är mindre får man betala 120,- i frakt.

Man har inga krav men för att få utskick och nyheter och kunna beställa konsultbeställningar så måste du vara aktiv.

Man betalar heller inget för väskan utan man jobbar av den.
    När man sålt för 3500,- tror jag det var när jag började så är väskan din. Du tjänar alltså inget förrän du sålt av väskan. Om din första order slutar på över 3500,- så får du välja fritt ut katalogen för lika mycket som du har kommit över 3500,-
    Om du inte kommit upp till 3500,- första gången så får du jobba av den vid nästa demonstration. (Brukar inte vara något problem om man bjuder över sina närmaste)

Sen vill man ju ha nyheter i dofter och kataloger och det köper man till rabatterade priser.

• FruLök

Tack så mycket för ditt svar. Snällt av dej att länka så jag hittade hit..hehe.
    Hmm, funkar alltså lite så som med TW, just att man jobbar av väskan..ja jag ska fundera, kanske att jag blir en av er i slutändan.

Tack än en gång.

• TrollMams

Hallå nu har jag hittat hit!!

Hur går det för er alla??

♥ S T O L T mamma till 6 Trollungar!! ♥
  • Carra78

Gå in på deras hemsida vi konsulter så ser ni nu vilka produkter som kommer att försvinna.

• sassygirl78

hadde min startvisning i går sålde för 2000 kr så jag får ta resten på nästa party men gud vad kul det var:))

• Monica H

Hur går det tjejer?

Bästa tiden nu ju.
    Har bara 2 visningar bokade i november och känner att det är på tok för lite.

Hur raggar ni värdinnor?
    Har inte fått kläm på att få nya värdinnor på en demonstration känns det som.

• Carra78

Ingen som har bild på visningsbord inför julen?

• M M E

Hejsan
    Jag säljer oxå PL.
    Finns det nånstans där man kan se vart ni andra befinner er??
    vet inte om jag har nån nära mej...
    Super kul jobb, ska iväg i kväll på en visning..

Ljuvliga stunder!!
  • M M E

Oj oj i denna tråd va d ingen fart...

Mina älsklingar.....
Svar på tråden PartyLite Del 3