• Svar på tråden PartyLite Del 3
  • Jess75

Menar du att om jag har en demo hemma så får gästerna köpa dom erb 2st om hon handlat för 100kr men jag som värdinna får bara handla om demon kommer över 2000 och en ny visning inom 60 dagar

• Monica H
    Jess75 skrev 2008-01-22 14:33:28 följande:
    Menar du att om jag har en demo hemma så får gästerna köpa dom erb 2st om hon handlat för 100kr men jag som värdinna får bara handla om demon kommer över 2000 och en ny visning inom 60 dagar
    Värdinnan får handla ur tropiska drömmar även fast det inte blir en kvalificerad visning men då till priserna som gäller för gäster.
  • Monica H
    MammaLottisGottis skrev 2008-01-22 14:09:29 följande:
    Ha en bokning hemma själv vettja.
    Har ju redan haft en

Hade 2 kupongnummer
  • Jess75

Nån som vet va det är för erb i februari ska ha en visning då

• Monica H
    Jess75 skrev 2008-01-22 22:34:21 följande:
    Nån som vet va det är för erb i februari ska ha en visning då

Snart går vi åter igen mot ljusare och ”gulare” tider. Påsken närmar sig och PartyLite erbjuder

följande som du kan locka till dig Värdinnor/Värdar och gäster med.

Gäster som handlar produkter för 100 kr till normalpris kan köpa en av vaje

specialprodukt:

- ett 12-pack Påsklilja Teljus för 50 kr. (4 var i färgerna grön, orange och fuchsia)

SAMT ett av varje Litet 3-veksljus i dessa dofter för 249 kr/st.

• Mango & Mandarin

• Mullbär

• Jordgubbsrabarber

• Apelsin & Kumquat

Värdinnor/Värdar för en kvalificerad Visning 1-29 februari kan köpa ett var av dessa

fyra (stora) 3-veksljus till det fantastiska priset 249 kr.

• Mango & Mandarin

• Mullbär

• Jordgubbsrabarber

• Apelsin & Kumquat

Kopierat från hemsidan under kampanjer

• M M E

Har en fråga om 3veks ljuset,ska man krama dom kanterna oxå eller sköter det sej själv?

• catwomen

Hej jag är en ny konsult till partylite ska göra min starvisning på söndag och det börjar bli nervöst,men jag tror det kommer gå bra iallfall. Så om det finns folk i närke här i denna tråd och ni vill ha en visning av mig så kan ni väl höra av er till min gästbok vorekul att visa dessa vackra produkter.

• catwomen

Hej jag är en ny konsult till partylite ska göra min starvisning på söndag och det börjar bli nervöst,men jag tror det kommer gå bra iallfall. Så om det finns folk i närke här i denna tråd och ni vill ha en visning av mig så kan ni väl höra av er till min gästbok vorekul att visa dessa vackra produkter.

• catwomen

• FrökenNorkok

Catwomen: Du får inte göra reklam. Du kan bli anmäld för det.

• MammaLottisGottis
    M M E skrev 2008-01-23 08:19:35 följande:
    Har en fråga om 3veks ljuset,ska man krama dom kanterna oxå eller sköter det sej själv?
    Du ska inte klippa vekarna på dessa ljus, samt hä vekarna så de ekar innåt.Låt vara tänt minst 5 timmar eller mer tills du släcker det, så mycket som möjligt av vaxet ska vara långt ut i kanterna. Krama kanterna.
    Lycka till
  • M M E
    MammaLottisGottis skrev 2008-01-25 15:40:39 följande:
    Du ska inte klippa vekarna på dessa ljus, samt hä vekarna så de ekar innåt.Låt vara tänt minst 5 timmar eller mer tills du släcker det, så mycket som möjligt av vaxet ska vara långt ut i kanterna. Krama kanterna.Lycka till
    Tack!!!!
  • MammaLottisGottis
    M M E skrev 2008-01-25 18:06:01 följande:
    Tack!!!!
    Det va så lite så
  • M M E

Idag bär det av till mitt 3e party denna vecka men ej det sista.Har 2 st idag..oj oj va jag sålt bra,Idag Hoppas jag komma över 20.000 på en vecka...*stolt*

Svar på tråden PartyLite Del 3