Pajala fortsätter.......
Nu fortsätter vi här tjejer.
Nu fortsätter vi här tjejer.
åsa vilken tid hade du tänkt dig, jag ska till svärföräldrarna så jag åker 15:30
Milla, då blir det lite knappt med tid. Thea sover nu så jag tänkte åka runt 15 kanske...
Men vi kan väl ses nån annan dag?
absolut-hur har du det på tisdag, då kan jag och barnen komma ut och titta på erat hus oxå om det passar.
ni är så välkomna på tisdag ![]()
kan vi komma runt 9-9:30 tiden eller är det för tidigt
skicka erat hemnummer till min inkorg så ser jag på eniro vart jag ska åka.
det blir bra, då får thea vara ledig från dagis på tisdag
Annars går hon till 11.
okej ses på tisdag, jag tar med mig någe att tugga på.
Jaha, nu har vi varit på årets utvecklingssamtal. Det visar sig att min lille son är världens charmör med ett höga C som får Pavarotti att vrida sig i sin grav (visste vi väl). Dessutom så är han ju sen med talet (visste vi också) och har vissa kontaktsvårigheter med andra barn (dvs han skiter i dem).
Om jag vore den oroliga typen skulle jag ju genast tro att han blir nästa utstötte kille som skjuter ihjäl sina skolkamrater och sedan sig själv, men jag tror att jag hoppar den visionen.
I alla fall ska han få hjälp av specialpedagog, och se om han kan få en knuff i rätt riktning. Det vore ju roligt om han kunde ha lite utbyte av sina dagiskompisar och inte alltid leka själv. Vi får väl se, jag var ju ensamvarg när jag var liten, och Ola med, så det kanske är så han är.
Annars så är alla jätteförtjusta i honom och tycker han är världens sötaste gosunge (om nu dagispersonal får säga så). Och det håller jag ju med om så klart. ![]()