Pajala fortsätter.......
Nu fortsätter vi här tjejer.
Nu fortsätter vi här tjejer.
Lotta: tråkigt med din faster... krama om pappa ordentligt..
Ska här klagas.. så vill jag också vara med...
igår var ju Camilla här och hjälpte mig att tapetsera köket, så jag klev upp i morse och såg fram emot att städa och göra fint idag.. för köket blev superbra...
men efter tre försök att sätta upp gardinstångsfästet så har jag gett upp förhoppningen att få fint.. varje gång så går skruven in halvvägs och sen går det inte längre... hur många järnrör finns i en förbaskad vägg???? jag vill ju inte förstöra min fina vägg heller... och inte kan man ringa någon och få hjälp så här dags.. och jag vill ju få fint NU!!!
Jisses vilka värdsliga problem man kan ha.. men jag blir tokig när det inte går som det ska... (är lite otålig av mig.. jag vet)
Men en underbara fint tapet har jag ju ändå
Tack än en gång Camilla..
Tess: Visst blir man arg när det inte funkar! Jag är helt värdelös på sånt. Vet inte vad jag skulle göra utan Ola när det gäller skruvar.
Men kul med nya tapeter.
Nu ska vi ut och handla lite grann. Ha det gott!
lotta: jag erkänner att jag också är värdelös när det gäller sånt.. men det är väl på tiden att jag lär mig nu när jag inte har N att roppa på så fort det ska upp någonting på väggarna.. tavelkrokar har jag koll på men inte om det ska borras och sånt.. men som sagt det är ju på tiden att jag lär mig.. eller hur, för det ser ju inte ut som om jag bortgift detta år hundrande..
Nu tjejer, behöver jag er hjälp! Årets julkortsfotografier är tagna, men vilket ska jag välja?
Har lagt in sex stycken potentiella kandidater i bildgalleriet i mappen "Julkort 2007". Vilket är bäst, roligast eller snyggast? Åsikter, tack!
Tess: Mamma och Hasse undrade vem i h*lv*t* som bankade i väggarna i morse. Jag avslöjade dig.
Fast du behöver inte gömma dig nästa gång ni träffas, för de var i alla fall vakna. ![]()
Lotta: jag skulle bara skruva i fyra skruvar.. och dom vägrade så jag var tvungen att ta till hamaren.. kan erkänna att jag tänkte inte på vad klockan var men nog var hon runt 9.30 när jag bankade.. (tror jag) för jag var lagom förbannad på skruvarna..
Lotta:tråkigt me din faster
ang julkort så röstar ja på kandidat kort nr 4
hmm ja man kanske borde börja fundera på julkort....förra året blev de inget för de va lönlöst att få han å sitta still
Härliga julkort Lotta!
Jag tycker 3:an eller 4:an om man ska vara seriös... annars är ju de andra rätt roliga också!
Vi lyckades jättebra med julkortet i år... behövde bara fota en omgång ca 20 foton o sen var vi nöjda!
Förra året var ju ett rent helvete! Trodde det skulle bli värre i år med två barn, men det blev inga problem!
Såhär blev våra tomtar! ![]()

Sara: första året med Lucas var också lätt.. men sen när han var mer rörlig då blev det kaos.. tror jag körde minst 150 blider förra året
tur att man har digital kamera. *S*
i år räckte det med 10 stycken och flera blev bra...
fast Mio är ju väldigt rörlig, till skillnad emot vad Neo var vid första julkortsfotograferingen... då kröp han inte ens. Mio går nästan. Så jag trodde det skulle bli för jävligt, o de 10 första korten blev det kaos av... men efter lite mutningar + att vi satt Mio i Neos knä så funkade det bra! ![]()