• Milla69

Pajala fortsätter.......

Nu fortsätter vi här tjejer.

• Svar på tråden Pajala fortsätter.......
  • Lottis77

Lisa: 5500:- tänkte vi ta för den. Köpte den ju ny för 10.000:- för ett par år sedan och har inte kört den speciellt hårt.

Camilla: Jo, min mage mår bra. Innehållet också hoppas jag, fast jag märker inte mycket av h*n ännu. Väntar på UL-kallelse, sedan ska du få veta om du kan sälja kläderna eller inte.

Är det inte semester snart???
  • Bonanza

Lotta - var låg huset ni hade köpt?

Vi åker på husvisningar lite då och då, mest för skojs skull. I söndags var vi på en visning i Asker. Fint hus, men alldeles för långt ut.

Underbara älskade...
  • Lottis77

Ellen: Jodå, det ligger i Askersby. (Ärligt, så har jag fortfarande ingen riktig koll på vart just själva Asker ligger.) Om man åker mot Odensbacken, så är det en avtagsväg upp till höger ca 5 km innan Odensbacken och där ligger vårt hus. Visst är det en bit att åka, men det tar bara 25 minuter med bil. Bussförbindelserna var dock usla.

• Etienne

Lotta o Ellen: Har man varsin bil så är det ju ingen match att bo en bit ut. Jag älskade ju huset o tomten i sköllersta. Det som det föll på var att det låg invid 52:an (massor av tunga lastbilar, särskilt kl 5 på morgonen) och att den käre sambon vägrede ha mer än en bil och jag blir åksjuk av 5 min på bussen....

Lotta: är moppen såld?

• Milla69

Kinamuren fre 7 dec kl 18
    Åsa utan barn
    Laila utan barn
    Camilla utan barn
    Marie utan barn
    Sara utan barn
    Lotta utan barn

hej tjejer ska ut i det fina vädret nu.

• Lottis77

Laila: Jag är säker på att vi kommer att trivas, och två bilar har vi ju redan. Ser till och med fram emot vintern i huset. Skotta snö, mmm.... Och vad gäller moppen - nej, det är skitsegt att sälja mopeder i november.

Hugo är i alla fall frisk igen och det är dags för dagis idag! Hurra!

• Etienne

Lotta: Jag vill ju ha en moppe att köra med till stallet. Vi hade en innan men sålde den när vi flyttade till stan. Korkat, eftersom jag har 7 km till stallet vore den perfekt nu. Ja kanske inte när det är vinterväglag men sen. Får se vad den käre Oskar säger.

• Milla69

någon som har lust att hitta på någe???

• Lottis77
    Etienne skrev 2007-11-15 09:16:34 följande:
    Lotta: Jag vill ju ha en moppe att köra med till stallet. Vi hade en innan men sålde den när vi flyttade till stan. Korkat, eftersom jag har 7 km till stallet vore den perfekt nu. Ja kanske inte när det är vinterväglag men sen. Får se vad den käre Oskar säger.
    Ta det inte som jag försöker pracka på dig en moped nu , men den funkar i vinterväglag också - skitbra däck, har kört i djupsnö till och med. Och det går ju att ha barnsadel på. Men hör av dig om det skulle bli aktuellt eller om du vill se bilder.
  • norpan74

Milla, har du lust att ta en fika på stan lite senare i em?

Mamma till Thea 050716 och Hugo 070223
Svar på tråden Pajala fortsätter.......