• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Disan
    Arba: Nej, det problemet slipper jag! Självklart kan musklen hoppa till ibland när man spänner, men det märks inte så där jättemycket på inlägget.

Jag tror att man inte kunde behålla mina gamla kapslar, eftersom de nya inläggen är större... Men samtidigt måste jag ju ha träningstoppen på hela tiden istället. Får inte ens sova utan! Men jag tänkte att jag skulle köpa mig en vanlig bh till helgen, en utan byglar som bara är i bomull och skööööön Har alltid velat kunna gå runt i en sådan och ändå ha stora bröst, nu är det nog möjligt!! Hahahaha!!

Jag minns inte vem som frågat vad, men fortsätter iaf: Jag har 400 innan och lade nu in 495. Detta var INTE på läkarens inrådan, men jag tvingade honom. Han bara suckade... Ville inte lägga in så mkt eg. Men eftersom jag har haft 400 i sex år och levt med dem och så, så kunde han hålla med om att jag nog var säker på vad jag ville. 

Det var innan min omop som jag hade 70F, nu borde det ju vara en kupa större...

Ang ss: När jag fettsög benen fick jag en veckas ss. På intyget skrev läkaren att jag hade gjort en benop, sade till dem på jobbet att det var ngn liten grej i höften som skulle fixas  

Hoppas att jag fick med allt nu...
  • Disan
    Oj, glömde en grej som ngn frågade: Jag hade saltlösning och nu har jag hallongelé, ultra high profile (hårdhetsgraden vet jag faktiskt inte!!) 495cc. I kroppen är jag nästan 171 lång och väger 64 kilo. Så jag är ju inte liten direkt
  • Viffy

Disan: En sån mjuk bh utan byglar har jag, fast inte i bomull, och den är så skön. Har den nästan jämt innan skulle jag aldrig kunna ha haft en sån bh men nu kan jag med mina stora fina bröst har köpt den på Åhléns.

• Viffy

Disan: Vad hade du för storlek innan med dina 400? Jag fick ju en f-kupa av 400cc. Men ska gå till en till bh-butik snart och se om jag får samma där vill liksom få bekräftat vilken storlek jag verkligen har. Tycker det låter så stort med en f-kupa men jag tycker inte mina bröst är så enorma

• gulemamman

Ingen som gjort på victoriakliniken????

Ni som vet...hur mkt behövs det att lägga in i vardera bröst om man vill utöka en a-kupa till en b-kupa?

• Bellahhh
    Viffy skrev 2008-01-16 10:20:28 följande:
    Disan: En sån mjuk bh utan byglar har jag, fast inte i bomull, och den är så skön. Har den nästan jämt innan skulle jag aldrig kunna ha haft en sån bh men nu kan jag med mina stora fina bröst har köpt den på Åhléns.
    Köpte en sån på apoteket som jag bor i helt underbar ;)
    Min familj är finast
  • Viffy

Bellahhh: Javisst är det skönt att kunna ha en sån bh. Får snart köpa en till så jag kan byta och tvätta den andra

• Disan
    Viffy: Från allra första början hade jag 75B, ibland en C-kupa, men det var mest om jag köpte 70 runt. Det var ngr år sedan jag endast började använda 70, insåg att det var mkt skönare! Med 400cc fick jag alltså en 70F och nu, vet jag inte riktigt än!!

Kom på också, det var ngn som undrade varför jag har över musklen: Det beror endast på att min syster lade under och jag minns hur fruktansvärt hemskt ont hon hade! Fy!! Seda hade jag turen att den läkaren jag "fick" oftast lade över muskeln också.
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3