• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Helajni

Jag har ett veck på vänster, men inte direkt över ärret, mer från mitten och utåt, under bröstvårtan. På den sidan sitter ärret högre upp än på andra, känns som implantatet kanske sitter lite längre ner där oxå, tråkigt för annars är jag jättenöjd.

Bellahhh skrev 2008-01-17 12:31:36 följande:
    Vilka var det mer än jag som hade fått konstiga veck/bubblor ovc ärret lite ovanför implantet på ena bröstet, som om inlägget halkat ner ?Vill gärna snacka med er igen!
  • Disan
    Helajni: Kan inte jag få se dina bilder på my lava? *nyfiken*
  • Bellahhh
    Helajni skrev 2008-01-17 20:55:04 följande:
    Jag har ett veck på vänster, men inte direkt över ärret, mer från mitten och utåt, under bröstvårtan. På den sidan sitter ärret högre upp än på andra, känns som implantatet kanske sitter lite längre ner där oxå, tråkigt för annars är jag jättenöjd.
    Men det är verkligen exakt samma här! Va knäppt!
    Min familj är finast
  • Novalina
    Bellahhh skrev 2008-01-17 12:28:09 följande:
    Arba: 80 spänn, de kallar det för ammningsbh men det är en störtskön bomullsbh som ser ut som en sportbh jag har en svart och vit, skitskönt.
    Tack för svaret - ska kolla upp den. Urbillig med! Finns den i många storlekar?
  • Novalina
    gulemamman skrev 2008-01-17 20:39:21 följande:
    arba-Tack för ditt svarJag är rätt smal/normal i kroppen i övrigt. B-kupa är som sagt min "vanliga" storlek men de försvann efter mina barn...så jag vill ha tillbaka den gamla storleken.Är dr charles duktig och trevlig oså? får man förtroende för honom?
    OK. Jo, dr Randqvist är trevlig, men kan av vissa uppfattas som lite "besservisseraktig och dryg" i sitt sätt. Men jag hade inga som helst problem med honom -och de man mötte mest va ju sköterskorna - och de va iaf hur gulliga, kunniga och hjälpsamma som helst! Nästan så jag t.o.m. längtar tillbaks dit ibland, att hela tiden bli så uppassad och ompysslkad -kände mej verkligen som en prinsessa!

Det viktigaste för mej är dock att dr Randqvist verkligen är expert på just bröstop, och han är en väldigt kunnig och noggrann kirurg - jag är ju inte där för att få nån ny polare liksom. . Och boobisarna blev t.o.m. bättre än jag vågat drömma om - har läkt jättefint med.

((Kram))
  • Novalina
    Helajni skrev 2008-01-17 20:55:04 följande:
    Va tråkigt då... Vart och när op du dej?

(Det stod inte vart nånstans man op sej nånstans i listan här ovan på många.)
  • MariaN
    Disan skrev 2008-01-17 16:32:09 följande:
    MariaN: Jag som har mina inlägg över muskeln kan (kunde iaf med saltlösningen) känna kanterna av inläggen genom huden. Min syster som har lika stora inlägg fast under muskeln känner dem inte om hon inte ligger på ett speciellt sätt. Både hon och jag är så pass smala att man känner revbenen tydligt, framför allt jag. Fast jag tycker att det var konstigt sätt att uttrycka sig (Är det en läkare som sagt så?), eftersom jag inte direkt är smal, men man ser ju revbenen och har inga problem att känna dem. Det är väl ganska normalt, känns det som...
    ja.. det var på lidingöklinikens hemsida jag läste det.. jag som tyckte den verkade så bra..
  • MariaN
    wellah skrev 2008-01-17 12:04:05 följande:
    inte om man sätter bakom muskeln.... man kan inte sätta framför om man är så smal utan att riskera känna inläggen. Har en väninna som lagt bakom, 350cc och det blev toppen... samma mått som dig har hon.
    puh!
  • MariaN

Nu tror jag att jag väljer mellan strand, victoria och lidingökliniken..
    Nån som har erfarenhet av lidingö eller strand?

• Jag lixom

Jag gjorde på Sophiahemmet hos Leif Gylbert jag!=)

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3