• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Disan

Noning: Har ingen aning faktiskt... Men lägg på två lager för säkerhets skull!!

• Manuellas Mama

Åh finnnnaallllyyy en tråd om bröstförstoring.

Nu behöver jag verkligen er hjälp tjejer/vänner

Jag ska göra en operation nästa vecka och är rent ut sagt skit skraj.

Jag hör positiva saker från vissa och skitsnack från andra.

Nu vill jag ha er hjälp här.

Är den någon som har förstorat från bröstvårtan...asså inte från armhålan....???

Isåfall please tell me.....för jag är riktigt nervös.

/M

• inferno
    Svar på #1635
    När jag förstorade mina bröst för 8 år sedan la man snittet i vecket under brösten och det blev jättebra men det är nog ingen som gör så längre.....vet inte alls hur det blir från bröstvårtan, aldrig hört talas om det faktiskt. Varför inte i armhålan då???
  • Bellahhh
    inferno skrev 2008-01-19 13:57:44 följande:
    Svar på #1635När jag förstorade mina bröst för 8 år sedan la man snittet i vecket under brösten och det blev jättebra men det är nog ingen som gör så längre.....vet inte alls hur det blir från bröstvårtan, aldrig hört talas om det faktiskt. Varför inte i armhålan då???
    Nästan alla i den här tråden lägger ett snitt under bröstet ink. mig själv och det är 2 månader sedan ;)
    Min familj är finast
  • jagsjälv

hej, ny här. Ska göra en bröstoperation i mars..
    350/370 geléhallon highprofil framför muskeln..

Någon mer här som ska lägga in framför muskeln?

• Manuellas Mama

Oh tack för att jag fick uppmärksamhet här

Jo jag ville från början ha det från armhålan men Dr tyckte att min ena bröstvårta var större än den andra så han vill förminska den och via den vägen bestämde vi från bröstvårtan.

Hmm nu blir riktig skraj asså.
    Men när jag kollar på bilder så ser jag att bröstvårtan blir mer markerad omni förstår hur jag menar.
    Men jag vill ju veta hur det blir om jag går upp i vikt eller om jag ska skaffa fler barn om vårtan töjs ut och blir äcklig...hmm??

• jagsjälv

lägger till mig också..

HÄR --- --- Mylava

1 och 1 är 3 - GulleGrisen----------Lyft m ankarärr och förstoring 350cc, mellan profil, Dr PETER COSMO

Hella28 - Hella-------- Bröstförstoring 300cc runda mellanprofil

Wellah - Wellah----------bukplastik

Viffy - Viffy------------ Bröstförstoring 400cc 38.000:- hos Peter Cosmo på citadellkliniken

BlueTopaz - BlueTopaz-------Lyft och förstoring 21/9, 250cc mellanprofil, cohesive1 (mjukast)
    Bellahhh - Bellahhh------------------ Bröstförstoring 450cc mellanprofil runda gelehallon cohesive II den 2/11-07.

VilleMaja - Lovesex

Postisper - Postis-------Bröstförstoring 450cc högprofil----Dr.IVAN LETTERFORS

Helajni - Helajni--------------- Förstoring 5/11, 375, låg profil, cohesive 1

Mandala - mandala-------------------bröstlyft, 375cc högprofil, 42 000, Plastikakademin, Gunnar Kratz

carro 81 - carro--------bröstlyft, 450cc runda gelehallon mellanprofil cohesive II

Pellegrino - BooLo------SKA bröstförstoring, 400cc runda mellanprofil 17/11, Professor Gunnar Kratz

Maria9902 - Maria9902

Emelle - Emelle---Lyft+förstoring. 450cc gelehallon, högprofil

pontiac - pontiac bröstförstoring 300 cc gelehallon mellanprofil

soffe - Lo

1985 - Emmy

JozephineEriksson - Jozzan

Eliin- Eliin84

jagomina - vittosvart-------bröstförstoring 400cc geléhallon, högprofil + intimkirurgi

Eio - Eio78 - SKA, bröstförstoring, vet ej stl än, sommaren 2008

trebarsmamma- Linda21 ---------Bröstförstoring,500cc runda gelehallon

Nattravn - Myling SKA bröstförstoring, bukplastik

CrazyBaby-CrazyBaby---------har 560cc gele, runda mellanprofil, full bukplastik, Proforma Clinic

LKP - Kristle---------SKA bröstförstoring 10/6 -08 runda gelehallon bakom muskeln, 375 el. 400cc plastikkirurggruppen

HelenR-Helen---------SKA bröstförstoring(velar på stl) 2/1 08

ordningåreda - LiLi - SKA bröstförstoring (400-450cc) 6/2-2008

Noning - emy - har gjort bröstförstoring/lyft 480cc runda gelèhallon(bakom muskeln), ultrahög profil.

Briana-Uvanti------lyft+förstorning, mentor runda gelehallon, moderate+, cohesive1, 400cc, Professor Gunnar Kratz

Oceanpet - Oceanpet--------Ska gora lyft 2008

amanda a e - amamanda-förstoring 20/11 350cc plastikkirurggruppen

Disan - Disan -Har 080112 bytt ut sina inlägg från saltlösning 400cc till gelé ultra high profile 495cc. Op på Nackakliniken, dr Johan Rinder. Betalade mellanskillnaden, dvs 13 000.

kidsrock - eve- Förstoring, runda, HP, 325, bakom m, 10/12-07,
    24 000, Plastikkirurgene Oslo.

jagsjälv------mallis79- förstoring den 19/3-08, runda,geléhallon,highprofil, cochiveII , 350/370 ,framför muskeln,39000:-,ArtClinic

• jagsjälv

Nån som har , ska eller vet någon som har opa sig på Art Clinic?

• Manuellas Mama

Oh Peter Cosmo, vad tycker ni om honom. Min vännina jobbar med honom och hon rekomenderar honom så mkt men jag har hittat en annan.
    Hmm han har typ 3 rum. En undersökn.rum och en op.rum och han kontor.
    Han tar lika mycket som Peter Cosmo.

http://www.kosmetisk-kirurgi.nu/

/M

• Viffy

Manuellas mama: Jag är så imponerad av Peter! Tycker att han är fantastisk och jätteduktig! Får jag fråga vad din väninna heter? har kanske träffat henne när jag gjorde min op

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3