• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Disan

Jag var och köpte mig en mysig, men tajt bh idag!! Sååå skönt att slippa träningstoppen!! Det känns dock inte skönt, de hade inte riktigt ngr bra storlekar, så jag tog vad som fanns och nu klämmer det både lite här och där... Men samtidigt är det ju bra att den sitter tajt, för de söta små bröstens skull

Trevlig fredag till er alla!

• Helajni

Självklart! Har lagt till dig nu. MVH H

Disan skrev 2008-01-17 22:40:29 följande:
    Helajni: Kan inte jag få se dina bilder på my lava? *nyfiken*
  • Helajni

Blev lite lack på min kirurg som sa att jag skulle vänta till åb efter 6 månader o se om det försvunnit av sig själv... Det är jag 99% säker på att det INTE kommer göra. Har inte gått på ngt mer om det.
    Nu när jag tittar på bilder från precis efter op så ser jag att man kunde se det redan då, fast jag inte såg det förräns ngr veckor efter.
    Har du varit till din kirurg så han har tittat på det?

Bellahhh skrev 2008-01-17 23:07:43 följande:
    Men det är verkligen exakt samma här! Va knäppt!
  • Bellahhh
    Helajni skrev 2008-01-18 22:21:27 följande:
    Blev lite lack på min kirurg som sa att jag skulle vänta till åb efter 6 månader o se om det försvunnit av sig själv... Det är jag 99% säker på att det INTE kommer göra. Har inte gått på ngt mer om det.Nu när jag tittar på bilder från precis efter op så ser jag att man kunde se det redan då, fast jag inte såg det förräns ngr veckor efter.Har du varit till din kirurg så han har tittat på det?
    Nämen! Vart gjorde du ? Jag vi har mailat varran han sa 3 mån annars öppnar han upp å ordnar!
    Min familj är finast
  • Disan
    Helajni: Nu förstår jag vad du menar med veck. Men känns det konstigt också, eller är det rent utseendemässigt som du vill ha bort det? Själva brösten är ju jättefina!! De ser så stora ut, trots att det "bara" är 375cc, hade du mkt bröst själv?
  • Viffy

Helajni: Får jag också se dina bilder på mylava?

• Helajni

Proforma Clinic i sthlm. De är trevliga där men jag frågade om detta rätt tidigt, han ansåg då att man skulle vänta lite, så man mer ser slutresultatet.
    Jag räknar dock med att han korrigerar om jag vill det.

Bellahhh skrev 2008-01-18 23:04:27 följande:
    Nämen! Vart gjorde du ? Jag vi har mailat varran han sa 3 mån annars öppnar han upp å ordnar!
  • Helajni

Hej, tack.
    Som tur är syns det inget när jag har bh i alla fall.
    Nä, jag hade A el B innan, mest en massa skinn. INTE mkt eget bröst innan alltså.

Disan skrev 2008-01-18 23:13:57 följande:
    Helajni: Nu förstår jag vad du menar med veck. Men känns det konstigt också, eller är det rent utseendemässigt som du vill ha bort det? Själva brösten är ju jättefina!! De ser så stora ut, trots att det "bara" är 375cc, hade du mkt bröst själv?
  • Helajni

Jag har lagt till dig nu. Det ser dock jättekonstigt ut inne på den sidan nu, verkar vara ngt knas. Hoppas du kan se iaf.
    /H

Viffy skrev 2008-01-18 23:15:06 följande:
    Helajni: Får jag också se dina bilder på mylava?
  • Noning

en fråga ang solning i solarium, när man man göra det?? Och om man ska göra det, ska man tejpa på ordentligt då eller..??eller ger tejpen inget skydd??

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3