• summit

ikea tråden 2

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!

Hemsidan:
    www.ikea.se
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:08:05:
    Här finns de en bildtråd tillhörande denna! Här vi kan visa upp våra IKEA hem!!=)

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27047017.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:10:43:
    ÅÅåå Neeej va fel de blev!!! =(

Nytt försök!:

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27709771.html
  • Svar på tråden ikea tråden 2
  • Tjej 83

ne men jag såg det på äntligen hemma för nånv ecka sen o de satte 3 på varann o de va så snyggt. ville ha det o kanske 3 på väggen bredvid
    så här har de gjort
    gfx.tv4.se/imagesdb/editor/bygga_och_bo/8673c7a2-904f-42c5-ade8-7f4aa0b95087.jpg
    kom ju på att de har en bild..

o de är ju bestå, det står det om den iaf...

miniGrynet skrev 2007-12-15 21:33:52 följande:
    Jaha, men kan du sätta den på väggen då? Trodde den delen var en som man har på golvet... Men det kanske går.
  • DalaPetra

Oh vilken rolig tråd. Tyvärr är allt en enda röra just nu men kanske det kommer nån bild nån gång.

Var på IKEA idag i Gävle med min mor. Blev lite lyktor (målar och graverar som hobby), ljus, presentpapper, julpynt, handdukar (köper de vita 3 kr till hundarna och torkar dem med) m.m.

Alltid lika trevligt. Tänk när vi bodde i Gävle då fick maken skjutsa mig jämt dit för jag hade inget käkrkort då. Nu bor vi i Falun ca 45 min bort så... inte så långt.

• Vickyb
    Tjej 83 skrev 2007-12-15 21:39:30 följande:
    ne men jag såg det på äntligen hemma för nånv ecka sen o de satte 3 på varann o de va så snyggt. ville ha det o kanske 3 på väggen bredvidså här har de gjortgfx.tv4.se/imagesdb/editor/bygga_och_bo/8673c...kom ju på att de har en bild..o de är ju bestå, det står det om den iaf...
    Oj va snyggt! Så som dom gjort där kan du ju göra. Det var ju skitsnyggt!
    ღ Älskar mina två underbara små flickor ღ
  • Vickyb
    ne men jag såg det på äntligen hemma för nånv ecka sen o de satte 3 på varann o de va så snyggt. ville ha det o kanske 3 på väggen bredvidså här har de gjortgfx.tv4.se/imagesdb/editor/bygga_och_bo/8673c...kom ju på att de har en bild..o de är ju bestå, det står det om den iaf...
    tror att det kanske kan bli för mycket med 3 st bredvid oxå.. ?? Börja med en, så ser du när den ena är uppe..
    ღ Älskar mina två underbara små flickor ღ
  • Tjej 83

ja ja tänkte med börja med 3 som på bilden. de va så snyggt.

så får vi se på anda väggen ananrs får ja väl förstora en megabild på dottern o hänga där haha.
    det är så trisst med en tom vägg men vi får se..

Vickyb skrev 2007-12-16 08:03:39 följande:
    tror att det kanske kan bli för mycket med 3 st bredvid oxå.. ?? Börja med en, så ser du när den ena är uppe..
  • miniGrynet
    Det där var fint!

Börja med ett "set" med skåp, och känn efter hur ni tycker.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Tjej 83

japp får göra de.
    synd manahr så långt till ikea bara men när bokhyllan är såld så får vi åka hehe.
    så måste först lägga ut bokhyllan på nätet o sälja.. vill inte ha den mer. vill ha "enklare" hyllor..

miniGrynet skrev 2007-12-16 15:49:31 följande:
    Det där var fint! Börja med ett "set" med skåp, och känn efter hur ni tycker.
  • Jenniesmamma

startade nyss en en tråd,men kastar in bilden här inne också,vet så mycket som att det är en soffa från ikea,köpt för ex antal år sen,tror hon sa i början av 2000,klädseln jag hade krömp,vill nu köpa ny,men vet inte vad det är för soffa. Kanske ni vet??

Älskad och saknad av så många! RIP älskade lillebror!
  • miniGrynet
    Jenniesmamma skrev 2007-12-16 23:35:25 följande:
    startade nyss en en tråd,men kastar in bilden här inne också,vet så mycket som att det är en soffa från ikea,köpt för ex antal år sen,tror hon sa i början av 2000,klädseln jag hade krömp,vill nu köpa ny,men vet inte vad det är för soffa. Kanske ni vet??
    Kika på www.bemz.se och se om du hittar någon som ser likadan ut.
    Ska kika jag också... se om jag hittar någon!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden ikea tråden 2