~*~*~ Skellefteå!~*~*~
pluggar till förskollärare.
ah, snilleblixt.. :P
kom just på att den går ju ladda via usb-kabeln!
bcsvensk: nä precis.. tar en timme att köra dit...
jag har en samsung z500 tror jag det är... har en usb-kabel så man kan koppla ihop den me datorn, för att föra över filer o så. kopplar man i den så laddas mobilen också :)
brukar finnas me till de flesta nyare kamera/mp3-mobiler.
ja, för mig med.. länge sen egentligen :P
gonatt!
Peda: haha, men det är ju just farmor hon är... farmödrar (och alla andra far/morföräldrar) är ju "till för" att skämma bort sina barnbarn!
hade hon vart mamma åt Sander hade hon aldrig köpt så mkt grejer åt han ju! är farmorsrollen som gör att hon kan det.
men tycker du det blir för mycket hemma, så låt honom behålla sakerna han får där. så får han leka med dem när han är hos farmor bara. enkel lösning för alla? :)
Peda: okej, missförstod dig visst lite där :)
jag förstår ju att du vill köpa första kläderna och sådär.. men ni kanske kan prata och komma överens om någon slags uppdelning? om du vill köpa vinteroverall själv kanske hon kan köpa mössa och vantar eller skor?
men sparkonto gör väl inget? min mamma startade Tindras första, där vi alla satt in pengar lite då och då.. och nu har min morfar startat månadssparande åt henne.. tycker jag bara är bra då min ekonomi varierar, så jag sätter aldrig in nån fast summa.
Peda: okej, skönt det iaf :) men ja i vilket fall som är det väl bättre att du pratar med henne än att du går och är irriterad "i hemlighet"..
Peda: haha okej :) jo du verkar trött, men jag förstod det mesta iaf..
Jag håller med Zeen.. är ju själv tatuerad och knallrött hår lite då och då.. Ingen som sagt nåt på mitt jobb heller :)
Piercingar får man dock plocka ur, men det är ju lätt gjort..
Är håret såpass viktigt på jobbet får de väl ändra uniform då, lägga till keps/mössa av nåt slag.