Inlägg från: maltazar |Visa alla inlägg
  • maltazar

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Peda: haha nä det har jag aldrig sett eller tänkt på faktiskt :P
    utväxt är ju en sak, tycker jag inte är något fel med... blir ju det automatiskt då man färgat liksom, och man kanske inte VILL färga det igen.
    men ska man sitta i kassa, eller ja.. jobba med folk öht, tycker jag man ska se fräsch ut!
    inga sömnlösa "blåtire"-ögon, skitigt hår eller överdrivet mkt smink.. annars tycker jag man får se ut som man vill.

• maltazar

hally: jo det är klart, vissa arbetsgrupper vill man ju ska se någorlunda proper ut.

här ska jobbas, sen möte på dagis.. sen blir det väl att röja upp lite här hemma, riva pippihus (ryms ingen gran annars) och plugga..
    själv då?

• maltazar

madigan: jag håller med de andra att man nog inte behöver när man är så ung...
    men har ni det som krav så.. är väl inte svårare än att han får stanna hemma om han inte tar mobilen med.

• maltazar

Laisen80: nä, men jag kan fixa!

• maltazar

så, nu har jag en bild i galleriet!
    är en brio sitty -06, sparsamt använd då Tindra oftast går.
    bältet (syns lite dåligt nu) är 3punkts.

• maltazar
    skrutteluttan74 skrev 2007-11-29 21:48:21 följande:
    Ok...har kollar den..det var en snygg färg..Min jänta åkte heller aldrig vagn,då hon var bäbbe så fick jag hålla i henne och maken dra vagnen och vägrade ligga i vagnen, hon var för nyfiken...så då hon kunde sitta gick de lite bättre Men min svägerska är ute efter en sittis med sufletts...så vet ni ngn som har en sån så kan ni säga till...
    okej.. fanns ju ingen bra till denna, så vi köpte aldrig nån.. (finns bara i svart)
  • maltazar

grattis pissypoi! hoppas ni får sålt lgh nu då :)

åhh, imorn bär det av till Ikea! :D Ska jobba i Luleå imorn kväll, så då tycke jag det var lika bra att fara till Happis innan.. halva resan betald ju :)

• maltazar

Bubbelumman: är risk att det där försvinner... man får tydligen inte annonsera här. nån var och raderade mitt inlägg om vagnen och så fick jag en tillsägelse i mail om det.

• maltazar

pissypopi: va ska ni ha för den?
    har sett en annan (? om det inte va eran förstås, på nyckel på blocket tror ja det var) som legat ut rätt länge...

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~