• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • hally

Jag håller med om att reklambannern för bröllopstorget känns felplacerad och tar för mycket plats.

När man kommer in på sidan är den första känsla jag får att jag hamnat på en bröllops-sajt.

Ja...det var alltså min åsikt som webbdesigner

Tycker sidan börjar kännas lite grötig, även om den är ljus och snygg annars, men kolla bara hur många olika menyer det finns...inte mindre än 3 st horisontellt längst upp plus ännu en till vänster. Ojojojoj undrar hur sajten skulle ligga till i ett användarvänlighetstest. DET var ett LÅNGT ord

• Ugglans mor

Jag tycker då att sidan blev jättebra. Visst det tar ett tag innan man vänjer sig. Å den där banderollen för bröllopstorget stör mig då inte alls.

Men men, vi har då i alla fall handlat nu igen... *suck* Vi var och bytte bil i går.

Så om ni är intresserade av att se så finns det en bild i mitt galleri =)

• Mammasknodd

pissypop: Nice! men vad är det för märke?

* Jag tycker det är kul med förändringar och så stora är de ju inte. Har ju blitt lite mer spaceit bara. Utvecklingen går frammåt även på FL. Blev ju finare i bildgalleriet också...men det går inte att kopiera bilder därifrån...Hur ska man då kunna lägga in nån bild i ett forum eller tilläggsbilder i presentationen?

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • hally

Jag tycker också det är kul med förändringar och stör mej inte på nåt alls på den här sidan, men lite yrkesskadad blir man ju vilket innebär att jag tänker på sånt här varje gång jag kommer in på en ny hemsida. "Nu kom jag in på en bröllops-sajt" var det första jag tänkte när jag såg den nya sidan "Hmm...det kanske vore bättre att ha en bild som relaterar till familj som första-blickfång när man kommer in på en familje-sajt" ...typ

Men den är jättefin!

Nu är det klart! Vi har fått vår br såld, hyrt en lgh i Ersmark och ska vara ute och städade till sista januari. *smått panik*

Blir säkert bra...längtar till vi får huset, typ till sommaren kanske man kan slappna av lite mer

• Felicia6

Peda har rätt i att man vänjer sig fort..

Hur många kommer ihåg hur familjeliv version 1 såg ut tex?

• Lofia

Hej!

Ska flytta till skellefteå i sommar. Har ni något tips på var man ska bo. Har en dotter född i sept 07.

• Bummelumman

Om man är plusmedlem så kan man välja att ta bort bröllopsbannern längst upp om man inte tycker om den. Jag har gjort det.

Mamma och pappa längtar efter dig ~*~Bara 22 dagar kvar~*~
  • Kixi

Jag trodde först att jag hamnat fel när jag tog mig till familjeliv, trodde jag hamnat på bröllopstorget, sen såg jag lilla Familjelivsbannern nedanför...inte så användarvänligt. Men i övrigt tycker jag som Peda att det är ett lyft för sidan. Trevlig och mjuk design tycker jag.

• bendito

Lofia: VAd kul!! Vi flyttar på lördag, vi ska bo i Ersmark, verkar fint och lugnt. Så det är väl mitt starkaste tips

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~