• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • lilun

felicia6: Läste att ni ska göra om klädkammaren, det ska vi också göra (eller rättare sagt jag) men jag håller med om att det inte är så lätt men jag ska göra en walk in closet (ÄNTLIGEN får jag en) men en liten sådan då men jag vet precis hur jag vill att den ska se ut så nu hoppas jag bara att det blir bra.

• Bummelumman

Peda: Lay back and enjoy the ride alltså! Jo det är väl det enda att göra. Har börjat springa uppför trappan istället för att gå så kanske det hjälper. Sen ska jag på vattengympan och Anita har sagt att det är två som det startat för på gympan så kanske kan man bli den tredje...

Mamma och pappa längtar efter dig ~*~Bara 10 dagar kvar~*~
  • Felicia6

Peda, självklart ska jag göra det Vet dock inte om hur mkt jag kommer vara ute på byn, men men

Lilun, har du kollat upp om hur du tänkt göra och vart du ska köpa ifrån? Det är ju så dåliga mått i klädkamrarna här tycker jag så det är svårt att hitta saker som passar dit.
    Hur känns det att snart flytta då?

Gbp-operation den 25e februari 2008
  • maltazar

Peda: jag får väl ta några före-bilder också.. nu när jag har slipat haha.. men färgen syns ju ändå..

• lilun

felicia6: näe jag har inte kollat på nå mått ännu, men jag ska försöka klura ut hur jag ska göra det, ikea kanske har nått dom har ju mått som ingen annan har...Men det är nog ett tag bort eftersom vi ska börja göra om i v-rummet och i vårat sovrummet. det känns riktigt bra att flytta men jobbigt att packa och sortera allt skrot som man har i lgh.

• Peda

Bummelumman: hehe..jo det är typ lika bra..Hur länge har du gått på vattengympan? själv sluta jag när mammasknodd fick...o det ät ju jätte länge sen hehe.. tänkte om man sett dej där tro?

felle: ut på byn?? Stan kanske

malle:jaja.. ta före och efterbilder!

• Mammasknodd

Peda: Jag hann träffa Bumme där ett par gånger... Men du var ju så himla snabb Hon kom på gympan efter oss

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • Peda

Äääärschans!!

Mammasknodd skrev 2008-01-27 22:10:06 följande:
    Peda: Jag hann träffa Bumme där ett par gånger... Men du var ju så himla snabb Hon kom på gympan efter oss
  • Felicia6
    lilun skrev 2008-01-27 21:31:52 följande:
    felicia6: näe jag har inte kollat på nå mått ännu, men jag ska försöka klura ut hur jag ska göra det, ikea kanske har nått dom har ju mått som ingen annan har...Men det är nog ett tag bort eftersom vi ska börja göra om i v-rummet och i vårat sovrummet. det känns riktigt bra att flytta men jobbigt att packa och sortera allt skrot som man har i lgh.
    om du hittar nåt bra så tipsa mig gärna så tipsar jag dig om jag hittar nåt

Peda, skojjar ju bara me dig hihi

Vart brukar ni köpa era kläder? Jag har ju varit (och är iofs) lite tvingad att gå till dom större avdelningarna pga att jag är så tjock och om jag går ner och kan ha vanliga storlekar vill jag ju köpa snygga kläder.
    Vart finns dom?
    Gbp-operation den 25e februari 2008
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~