• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

Hur går det med målningen Malle? Själv har jag så tragiskt ont i ryggen! heh.. fast det är mitt eget fel. Vi har storstädat hela kåken! Från spindelnätet i källaren till dammråttorna på övervåningen. =) Tvättat sängkläder,tvättat täcken,överkast,gjort i ordning bebisens säng,dammsugit,skurat,diskat,vikt tvätt och tvättar fortfarande och kommer nog göra det natten genom! Nu är det "bara" kvar det jobbiga sissta rasslet som bara ligger där ... man kan inte kasta det och man tål inte att se det heller*skrattar* Ja.. sen ska Sanders leksaker sorteras.. ligger i en enda hög i hans rum.. Julgranen från v-rumet åkte ner i källaren äntligen också,och stjärnorna i Sanders rum ska bytas emot vanliga lampor.. och sen ska sängen bäddas,våran och sanders och bebisens.. och sen till slut har jag kvar att stryka gardinerna till sovrummet.. tagit ner dem och ska tvätta upp de gamla. *pjuh* Tur min sambo är rar idag och hjälper mej! Han håller på att rensa bland datorerna och vi ska sälja bort en eller två stycken. Sen ska jag slänga ut lite grejjer på tradera...
    Nu är allt klart för bebis känns det som.. månads kalkylen är gjord,allt städat och BB-väskan packad..vad mer? Vagnen kommer senast på onsdag så det bli nog bra..bebiskläderna är tvättade och ligger i byrån.. embla plåster ligger i skötväskan..mmm Shitt.. vi ska ha bebis på onsdag!! *iiiks*

Vad gör ni andra idag ??

• Bummelumman

Nu börjar det närma sig Peda! Hade hoppats att jag skulle få bebis på torsdag som är min plan, men vi får se hur det går med det. Kanske träffas vi på BB... Ska försöka mig på lite husmorsknep för att få igång förlossningen. Några förslag?

Mamma och pappa längtar efter dig ~*~Bara 10 dagar kvar~*~
  • maltazar

Peda: oj, låter som ni har fullt upp! :P
    Jadu, jag har spacklat och slipat lite.. Nu är jag fått hem slipmaskinen ska jag slipa klart iaf. Sen hoppas jag att jag hinner måla ikväll också...!

• Felicia6

Peda, jösses va ni stökar på Men man är ju så glad då det är över sen och det är konstigt, men visst blir man gladare och lite lyckligare då man har rent o fint hemma?

Idag är det exakt 4veckor kvar innan jag blir inlagd på lasarettet. Fan så overkligt det är ändå

Vi ska göra om våran klädkammare tänkte vi så vi har köpt hem färg oxå nu. Först måste man orka dra ut allting där inne, och sen måla om och sen ska vi hitta hyllor och lådor osv som passar där inne. Fan, heltidsjobb känns det som då det är lite klurig planlösning inne i det rummet. Vi får se hur långt vi orkar

Gbp-operation den 25e februari 2008
  • Mammasknodd

Felicia6: Nedräkningen påbörjad! Oj oj... Glöm inte att ta med kameran sen Till BD alltså

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • Felicia6
    Mammasknodd skrev 2008-01-27 20:30:47 följande:
    Felicia6: Nedräkningen påbörjad! Oj oj... Glöm inte att ta med kameran sen Till BD alltså
    haha nä det är klart Jag ska göra mitt bästa för att få dom att knäppa kort på mig under operationen oxå hade jag tänkt mig
    Gbp-operation den 25e februari 2008
  • maltazar

nu ska det bara tejpas och täckas golv innan jag kan måla :D

• Peda

Bummelumman: SÅ ballt om vi e på BB samtidigt ! =) Men dock kan jag inte komma med några bra tipps för att vräka bebisen! Själv städar jag som en tok.. bara MASSA förverkar så man nästan skiter ner sej.*huvva* Och med sander gjorde jag också det.. gick på långpromenader,knullade som en kanin.. men .. INGET funkade så lika bra att luta sej tebax och vara vänta. =)

Felle: Du får fota din garderob sen ! =) Ja. och du MÅSTE ta med den till Gällka.. och fota MASSA för min skull också! *blir lite hemsjuk,men bara lite*

Malle: FOTA! Ta o skaffa en bildagbok du också.. man blir ju nyfiken för tusingen.

• maltazar

Peda: men det har jag redan ju! :D Anna tjatade på mig för några dagar sen :P eller tjtatade och tjatade.. frågade kanske snarare.
    heter samma där som här :)

• Peda

Danke!!

maltazar skrev 2008-01-27 21:11:00 följande:
    Peda: men det har jag redan ju! :D Anna tjatade på mig för några dagar sen :P eller tjtatade och tjatade.. frågade kanske snarare.heter samma där som här :)
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~