• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

Full koll som vanligt Du har skön stil bruden!

Lillhjärtat04 skrev 2008-01-25 10:30:20 följande:
    Men då får jag höra lite närmare...kommer att påminna folk när det börja närma sig så jag vet hur många som egentligen kommer
  • Lillhjärtat04
    Peda skrev 2008-01-25 12:48:25 följande:
    Full koll som vanligt Du har skön stil bruden!
    Det vet du
  • maltazar

Ska nog måla om redan till veckan! :D Hade lite mer pengar än väntat. Men det blir nog rusta-färg ändå. Måste säkert grunda med vitt innan också, så det blir nog dyrare med "riktig färg".
    Känner redan hur det kryper i fingrarna för att sätta igång, men då var mitt spackel gammalt.. så kan inte börja före jag köpt nytt imorn :/

• Ugglans mor
    Lillhjärtat04 skrev 2008-01-25 09:41:46 följande:
    Självklart får du komma Jag skickar ett privat mess med min adress
    Tack.
    Preleminär boka att jag kommer. Är inte 100% det beror på hur jag jobbar men om jag minns rätt så hade jag förmiddag den dan.
    Jag hör av mig om det blir nån ändring
  • turia

Någon som vill "överta" vår katt? 5 årig lurvis gul/vit.
    Vill gärna vara ute.
    Vi måste prova vara utan katt. Yngsta har förkylningsastma o en del säger att det kan bli bättre utan katt.. (en del säger att det inte spelar roll))
    Vet inte vad man ska tro, men hälsan går ju före.

• Peda

nopes,har två hårbollar redan

turia skrev 2008-01-25 20:34:12 följande:
    Någon som vill "överta" vår katt? 5 årig lurvis gul/vit.Vill gärna vara ute.Vi måste prova vara utan katt. Yngsta har förkylningsastma o en del säger att det kan bli bättre utan katt.. (en del säger att det inte spelar roll))Vet inte vad man ska tro, men hälsan går ju före.
  • maltazar

turia: vill gärna ha katt, men det funkar inte för mig i lgh :/ tyvärr

• Annamus

Turia: Låna bort kissen ett tag och se om det blir bättre... e ju lite taskigt om det visar sig inte bero på kissen annars liksom...

• maltazar

turia: jag håller med Anna :) kan inte någon av era föräldrar ta katten en vecka eller så, så ni får se om det blir skillnad? och sen ev sälja/ge bort den om det skulle vara så..

Oh så duktig jag känner mig! Har gjort klart mesta förarbetet i vardagsrummet nu. Och planterat om alla blommor! (alla 6 utom orkidén.. :P)

• turia

tyvärr har mina föräldrar redan tagit över en misse, som trivdes för bra- gick in till folk!!
    De bor i buschen så det passade bätter,, men de kan tyvärr inte ta en till..
    shitt pomfritt...

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~