Inlägg från: maltazar |Visa alla inlägg
  • maltazar

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Annamus skrev 2008-02-02 20:58:24 följande:
    Pissy: Perfekt! Då kan vi komma och hämta den när vi kommer och köper bilbarnstolen juh!Maltazar: Jadu, Mattis har klippt sig åxå ett par gånger. Men inte säkert det e sista gången bara för du blir så arg. Det kan hända en hel del under åren. Min stora lillebror tex. rakade av ena ögonbrynet på min lilla lillebror... hahaha. Tokigt!
    haha kan ju inte ha sett klokt ut :P går ju itne göra något åt heller...
    Nej, men jag tror inte hon gör om det ändå :) Är väldigt sällan hon gör nå bus och då är det oftast på den nivån, alltså mindre bus. Och saxar har hon haft länge ändå, så nog har hon haft tillfälle.
  • maltazar

Peda: imorn ska jag lägga upp bilder! gäller bara att komma ihåg..
    Vill ta de sista färdiga nu när soffan är där och sen när det är dagsljus :)

• maltazar

Peda: jag tror jag lagt upp bilder i bdb nu...

• maltazar

och nu även ny bild på Tindra, nya frisyren, i galleriet här :)

• maltazar
    Peda skrev 2008-02-05 19:20:41 följande:
    Madigan: Har man klarat sej ska man vara glad. En bebis kan i värsta fall dö av RS eller barnet kan få men för livet tex astam. Som turia säger så är det kring jul RS brukar florera. I år har det kommit lite sent och är som värst nu. Frågade om det på BB.. då svärmor låg i magsjuka om det var så farligt eller om vi skulle hålla oss hemma. Hon avrådde oss starkt att INTE åka till nån med magsjuka.. Men som sagt.. nån gräns får det vara.. jag kommer nog endå ta mej ut på stan om nån vecka endå! Har redan vart på maxi och andlat mat en dag efter vi kommit hem .. man måste ju ha mat rigth?
    Efter 2 veckor fick jag höra då jag fick Tindra att det var ok att ta med henne bland folk..
    Och handla ja.. men helst ska man nog inte göra det med en nyfödd heller, utan isf att en får stanna hemma med den. Viruset smittar ju inte mindre för att man har större behov av mat än kläder tex ;P
  • maltazar

Peda: mig har du ju träffat redan :) och jag kan inte komma heller, tror jag jobbar då.

• maltazar
    madigan skrev 2008-02-08 12:16:01 följande:
    nån som vet vad radiobio är?
    Nej, men det lät underligt...
  • maltazar

Peda: okej :) jag såg nu att jag kan ju komma då det var den 19:e.. så.. ska fundera på det :P

• maltazar
    Mammasknodd skrev 2008-02-08 20:42:15 följande:
    ha ha jag är blind också!!
    hehe, jag var på väg att fråga när det var också.. fast jag hann se sidfoten :P
  • maltazar

mammasknodd: aa :) men men, det är ju lätt att missa ändå!

Vad gör alla ikväll då?

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~