• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

zeen: *ler brett* Nä att DU inte tycker det är nördigt kan jag förstå *retas*

• bendito

Var också en sväng till Ske i går, måste ju känna in nya hemstaden
    Rean var rätt kass tycker jag med, fast jag brukar alltid ha svårt att hitta nått. Blir iaf så att man köper på ord. pris!!

Hörde att det varit vansinnigt tryck på Gina, kanske så man ska göra om man ska hinna med

• Annamus

bendito: Jag var dit och köpte en tröja idag. Inte mycket kvar i storleken medium kan man säga... hehe. Tröjan jag skulle ha visste väl inte jag den skulle vara på rean, damnit var tvungen köpa en Large nu då... men det visade sig funka ypperligt... tror Ginas Large inte är SÅÅÅ stort ändå...

• maltazar

bendito: ja där hade dom rätt bra också tycker jag.. mkt biliga basplagg o så.. men vi ides inte stå i kö :P

Nu ska man snart vara manligt huslig här, sätta upp 3 Lackhyllor... blir första gången med slagborr för mig... :P

• Mammasknodd

Bummelumman: Åh det blev ju jättebra!!!

Gott Nytt År på er allihop!

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • Bummelumman

Tack Mammasknodd! Gott nytt år på er med!

I min mage bor en liten bäs och den ska komma ut den 5/2 2008
  • maltazar

Jag behöver hjälp....
    Ska sätta upp Lack-hyllor imorn (Ikea), ovanför tv'n har jag tänkt.. För att ha filmer på. Men hur ska man arrangera dem?
    Är 3 st som ska upp, men hur? Som en trapp? Med översa och nedersta rakt under varann och mitten åt sidan? Som en pyramid med två nere en uppe? Annat förslag?v

• Annamus

Maltazar: Det enda jag upplever är att om man ska ha exakt symetri så är det lätt att det ser ojämt ut... om man sätter dem som en trappa eller på annat sätt lite mer huller om buller, behöver man inte vara så exakt när man sätter upp dem... Kanske en höger, en vänster och en höger igen? Med tvn mitt på det?

• Peda

malle: Jag gillar också det asymetriska. Blir lite mer spännande.Sen kan man hänga upp tex tavlor som skapar balans lixom.. så det känns aymetriskt endå.

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~