• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Trollmamma
    anlisa skrev 2007-12-20 13:06:24 följande:
    Hej alla skellefteåbor..Jag har en son som ska/vill flytta till Skellefteå och nu undrar vi om Skellefteå är att föredra före Skelleftehamn? Han har fått höra att han skall akta sig för Skelleftehamn. Vad säger ni som bor där uppe?
    Jag bor i Skelleftehamn, och är inflyttad, och jag trivs super bra här. Jag tycker det är ett lugnt ställe, och bor här mer än gärna. Man hade hört en hel del innan man flyttade hit, men inget har stämt av det än så länge
    Så jag rekomenderar Skelleftehamn till alla som funderar på att flytta hit
  • Annamus

OK, vi var och tittade på lägenheten i Skelleftehamn idag. Den var skabbig, rejält skabbig. Så den blir det inte. Ska till Kåge imorgon och kika på en vanlig trea på Brännsvedjan, och det lutar åt att det blir den.

Vilka bor i Kåge nu då, eller ska flytta dit. Hörde en i alla fall, eller var det två? Barn? Går dom skola? Dagis?

• Bummelumman

Jag bor i Kåge! Trivs super, inga barn, men det första borde kika ut om en månad ungefär...

I min mage bor en liten bäs och den ska komma ut den 5/2 2008
  • Annamus

Bummelumman: Så kul! Vart bor du? Hus antar jag? Hur länge har du bott där? Jag bodde ju i Kåge nära ett halvår och jag vet vi kommer trivas finfint där, även om det får bli Brännsvedjan tills vidare. Men guh nu säger jag för mycket, vi har inte sett lägenheten ännu juh!

• Bummelumman

Annamus: Efter gamla kågevägen i ett hus. Har bott här lite över ett år.

I min mage bor en liten bäs och den ska komma ut den 5/2 2008
  • verrron

Idag fyller min dotter två år! Oj vad fort tiden går, tyckte nyss hon var nyfödd!!!

• bendito

annamus: nej men vi bor ju snart i ersmark och det är ju grannbyn

• hally

Annamus: Vi också! *vinkar* Bor i Kåge from mars förhoppningsvis
    Våra stor-barn är väl samålders, Nadja leker gärna med barn i alla åldrar =)
    Har ni sett lägenheten ännu?

• hally

verrron: Grattis till din dotter, hoppas hon fick många fina presenter Håller med, det är helt ofattbart att de blir stora så snabbt!

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~