• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

Lejko: Jah! Grattis till jobbet!! Kommer du få jobba julafton nu då?? Det ska min stackars svärmora göra..

• Jojjo84

Tack Peda!
    Sista veckorna bara rusar iväg! Snart är du där! hade gärna haft några veckor kvar, vill fira julafton med så många, blir 3 ställen, men jag väljer att vara hela dagen hos mina föräldrar, måste ta detlugnt nu så vi får gå över till det nya året!

• Peda

jojjo84: Kom på en grej till så ni slipper stå o svära...pengar till parkeringen!! man kan dra kort också i automatren. och mat pengar (kontanter) för pappan.. och även han måste ha egen lunch.. men det finns en kafeteria nere som han kan hämta mat i. hehe.. var nog allt tror jag.. hehe

• Peda

jojjo84: Inte för att vara sån.. men det kan ta 4 veckor innan bäbisen dyker upp men även före..

• Peda

sarah: NÄÄÄ!! *skrattar så jag gråter* NÄE! SÅ jävla gulligt.. hihi.. (länken med elfisarna)

• Jojjo84

Peda:
    För vår del är det bara "oron" över att bebben kanske vill komma ut före! För vi har ett inplanerat snitt den 3:e Januari,så det blir senast om 2 veckor som vi blir 3!:D

• Peda

Jojjo84: Du med! AHH! Sweet.. höll jag på att säga.. men varför det? Själv är det på grund av "psykosociala skäl". Låter ju som att det beror på att man är så psykitskt svårt social att man har inte tid att vänta Men då är det inte.. utan för hur jag känslomässigt känner det.

• Jojjo84

Jag hade gärna genomgått en vanlig förlossning, känns tråkigt att inte få göra det, Men hoppas på nästa barn!
    Bebisen ligger i och har hela tiden legat i sätesändbjudning, har genomgått ett misslyckat vändningsförsök så då bokades ett snitt in. För säkerhets skull så görde snitt här, de har så liten erfarenhet av sätesbjudning! Jag själv kom med fötterna före och det hade kunnat gå illa,vill inte chansa!

De väljer ju att göra snitt 7-10 dagar innan Bf, men vi ville så himla gärna ge babyn en chans att komma 08,så vi fick inplanerat rätt på BF!

• Peda

jojjo84: så nervöst att få snittet på bf! jag fick det nog sent tycker jag. e beräknad enligt ul den 5 feb,enligt sissta mens den 30 januari,och vi fick snitt den 30 januari.

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~